Νεα Μοντελα

Harley-Davidson 443 Pan Asia by Oberdan Bezzi

Βασισμένο στο Χ440 που παράγεται στην Ινδία


28.03.2024

To 443 Pan Asia βασίζεται στο X440 που παράγεται στο εργοστάσιο της Hero MotoCorp στην Ινδία. Είναι το τελευταίο δημιούργημα του Oberdan Bezzi


Στα τέλη του 2023 είχαμε δει μια σμίκρυνση του Pan America made in China. Αφορμή αποτέλεσε το manual του Χ350 που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της QJMOTOR, στο οποίο αναφερόταν ένα μοντέλο με την κωδική ονομασία X350RA. Το RA χρησιμοποιείται από την Harley-Davidson στο Pan America και για αυτό τον λόγο οι πληροφορίες κάνουν λόγο πως βρίσκεται στα σκαριά ένα mini adventure που θα κατασκευάζεται στην Κίνα. Όμως η H-D παράγει πλέον και στην Ινδία μοτοσυκλέτα, στο εργοστάσιο της Hero MotoCorp.

To Χ440 παρουσιάστηκε πριν λίγους μήνες. είναι ένα street tracker με αρκετά ρετρό στοιχεία. Με μονοκύλινδρο αεροελαιόψυκτο κινητήρα 440 κ.εκ. που αποδίδει 27 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 38 Nm ροπή στις 4.000 σ.α.λ.. Βασίζεται σε ατσάλινο πλαίσιο, αναρτήσεις που αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ. και δύο αμορτισέρ.

Οι τροχοί είναι 18 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Δύο δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό, με δαγκάνες Bybre αναλαμβάνουν την ακινητοποίηση του X440.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται LED φωτιστικά σώματα με προβολέα που διαθέτει φώτα ημέρας (DRL). Μια στρογγυλό LCD οθόνη θα παίζει το ρόλο του πάνελ οργάνων.

Η μοτοσυκλέτα που βλέπετε στην φωτογραφία δεν βγήκε από το ινδικό εργοστάσιο αλλά αποτελεί το όρμα του γνωστού σχεδιαστή Oberdan Bezzi. Οι ομοιότητα με το Pan America είναι εμφανής, ενώ ο Ιταλός δεν δίστασε να «βαφτίσει» το μικρό adventure. Ιδού λοιπόν το 443 Pan Asia.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.