Νεα Μοντελα

EICMA 2023 - Keeway TX450R 2024

«Καθαρόαιμο» Rally


13.11.2023

Η Keeway αναπτύσσεται με σταθερό ρυθμό σε νέες κατηγορίες και το TX450R είναι η απόδειξη

Από μια γκάμα γεμάτη scooter και μοτοσυκλέτες 125 κ.εκ., το 2022 είδαμε ένα cruiser V2. Μείναμε εντυπωσιασμένη όταν είδαμε από κοντά στην ελληνική έκθεση μοτοσυκλέτας το καλοφτιαγμένο V302 C. Πριν από λίγες ημέρες η Keeway παρουσίασε μια ακόμη ολοκαίνουργια μοτοσυκλέτα.

KEEWAY TR450 RALLY 2

Είναι μια «καθαρόαιμη» Rally μοτοσυκλέτα και αυτό γίνεται αντιληπτό από τα τρία ρεζερβουάρ, χωρητικότητας 28 λίτρων. Το δύο στο μπροστινό μέρος εκτείνονται μέχρι τον κινητήρα κατεβάζοντας χαμηλότερα το κέντρο βάρους της μοτοσυκλέτας. Το δεύτερο βρίσκεται πίσω. Το πλαίσιο και το ψαλίδι είναι από αλουμίνιο και το βάρος της μοτοσυκλέτας, χωρίς υγρά, είναι 142 κιλά.

Ο κινητήρας του είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος 449 κ.εκ. με ισχύ 43 ίππων στις 8.000 σ.α.λ. και ροπή 3,9 kgm στις 7.000 σ.α.λ. Η εκκίνηση σου γίνεται με μίζα αλλά υπάρχει και μανιβέλα.

KEEWAY TR450 RALLY 4

Οι πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι διαδρομής 280 χλστ. και αμορτισέρ με σύστημα μοχλισμού με διαδρομή 90 χλστ. Υπάρχει και αμορτισέρ τιμονιού.

Ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών με ελαστικό 90/90 και ο πίσω 18 ιντσών με ελαστικά 140/70. Δύο δίσκοι, 270 χλστ. και 240 χλστ. μπροστά και πίσω αντίστοιχα φρενάρουν την μοτοσυκλέτας μέσω δαγκανών της Nissin και ABS.

KEEWAY TR450 RALLY 3

Δεν ξέρουμε αν αποτελεί μοντέλο παραγωγής πάντως η μοτοσυκλέτα της Keeway μπορεί να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του Kove 450 Rally.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σύμφωνα με ιταλικά μέσα ενημέρωσης το ρετρό μοντέλο της Honda θα παρουσιαστεί για τη ευρωπαϊκή αγορά πριν το τέλος του 2024
Μπορεί να μην είναι φτηνό και να μην διαθέτει προηγμένα χαρακτηριστικά όμως η σχεδίαση του, κατά κύριο λόγο, έχει κάνει πολλούς να το αποκτήσουν
Η Ινδική εταιρεία επεκτείνει ακόμη περισσότερο την γκάμα της. Μετά το Guerrilla με τον κινητήρα των 450 κ.εκ., «έρχεται» μεγαλύτερο scrαmbler
Κατά τη διάρκεια διεθνούς συνεδρίου, η Vmoto Limited παρουσίασε το πρωτότυπο της μπαταρίας εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης και διοργάνωσε μια συγκριτική δοκιμή μεταξύ ηλεκτρικών και οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, αποδεικνύοντας πως τα προϊόντας της μπορούν να δώσουν λύσεις για αστική μετακίνηση

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.