Suzuki Hayabusa 20 χρόνια μετά

1998-2018


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  08.01.2018

Το πρώτο Hayabusa παρουσιάστηκε στα τέλη του 1998 ως μοντέλο 1999 και η ιστορία δείχνει να επαναλαμβάνεται 20 χρόνια μετά

Στην EICMA του περασμένου Νοεμβρίου είδαμε ένα νέο μοντέλο από τη Suzuki, όμως αυτό δεν σημαίνει πως το ιαπωνικό εργοστάσιο κάθεται με «σταυρωμένα χέρια».

Οι πληροφορίες που έρχονται από τη Μ. Βρετανία (bikesocial) οι οποίες αντλούνται από την Ιαπωνία αναφέρουν πως τρία από τα πλέον δημοφιλή sport μοντέλα της Suzuki βρίσκονται υπό εξέλιξη. Ο λόγος για τo Hayabusa, το GSX-R600 και το GSX-R 750, τα οποία πρέπει να ανανεωθούν και λόγω των ευρωπαϊκών προδιαγραφών που θα διατίθενται στις συγκεκριμένες εκδόσεις μέχρι το τέλος του 2018. Σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πληροφορίες, όλοι οι κατασκευαστές για να μπορούν να διαθέτουν στην αγορά μοντέλα που δεν συμμορφώνονται απόλυτα με τις προδιαγραφές θα πρέπει να έχουν καταθέσει επίσημα έγγραφα που θα αποδεικνύουν ανανέωση των εν λόγω μοντέλων.

Suzuki Hayabusa 2019 2

Ας αφήσουμε όμως τα περί προδιαγραφών και ας περάσουμε στο «ζουμί» της υπόθεσης που δεν είναι άλλο από το τι θα γίνει τόσο με τη Hayabusa, όσο και με τα δύο μεσαία supersport της εταιρείας.

Σύμφωνα με τους Βρετανούς συναδέλφους, το βάρος έχει δοθεί στη ριζική ανανέωση του Hayabusa για το οποίο οι φήμες περί turbo δεν ευσταθούν. Αυτό που αναφέρουν οι πληροφορίες είναι πως το νέο μοντέλο θα μοιάζει αρκετά με το concept GSX που πρωτοείδαμε στο Tokyo Motor Show το 2015.

Suzuki Hayabusa 2019 3

Οι εικόνες που βλέπετε είναι ψηφιακά επεξεργασμένες και προέρχονται από το ιαπωνικό περιοδικό Auto-Βy το οποίο βασίστηκε στο concept GSX. O κινητήρας του θα παραμείνει τετρακύλινδρος σε σειρά, αλλά θα είναι εντελώς καινούργιος με τη χωρητικότητά του να αυξάνεται κατά πάσα πιθανότατα στα 1.440 κ.εκ. Εννοείται πως στον εξοπλισμό του θα περιλαμβάνονται όλα τα τελευταίας τεχνολογίας ηλεκτρονικά όπως και στο νέο GSX-R 1000, Cornering ABS, traction control αλλά και ημιενεργητικές αναρτήσεις, θα περιλαμβάνονται στο πλούσιο πακέτο.

Τα άλλα δύο μοντέλα πιθανότατα να δεχθούν λιγότερες βελτιώσεις. Σίγουρα θα κληρονομήσουν την εμφάνιση του GSX-R 1000 αλλά και πολλά ηλεκτρονικά από αυτό. Οι κινητήρες τους θα προσαρμόζονται στις προδιαγραφές Euro4 με επεμβάσεις που θα γίνουν στο σύστημα εξαγωγής.


Το XR5 είναι η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα στη γκάμα της εταιρείας και πωλείται 6.499 ευρώ στην Ισπανία
Τα Ηνωμένα Έθνη έχουν εγκρίνει αλλαγές στον κανονισμό που περιγράφει τον τρόπο παραγωγής και δοκιμής του κράνους της μοτοσυκλέτας σας. Αυτές είναι οι πρώτες αλλαγές σε σχεδόν είκοσι χρόνια
Μετά από καθυστερήσεις στην παραγωγή του super naked της ιταλικής εταιρείας εξαιτίας του κορωνοϊού, οι πρώτες Brutale 1000 RR είναι έτοιμες να παραδοθούν στους κατόχους τους 
Η Voxan Motors αποκάλυψε την ηλεκτρική μοτοσυκλέτα με την οποία θέλει να καταρρίψει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας στην κατηγορία της

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.