02.02.2023
Μετά την παρουσίαση των Hornet και Transalp με τον νέο κινητήρα των 750 κ.εκ., τα σενάρια και για άλλα μοντέλα που θα βασίζονται στον δικύλινδρο σε σειρά είναι πολλά
Οι Ιάπωνες γραφίστες μας έχουν δείξει πως θα μπορούσε να ήταν ένα ρετρο roadster, με το GB 350 που διατίθεται ήδη σε αγορές της Ασίας να αποτελεί την βάση του concept και ένα CL500 με το νέο κινητήρα. Τώρα ήρθε η ώρα για κάτι πιο «ρεαλιστικό». Ένα Hornet 750 με φέρινγκ. Ένα supersport με το όνομα CBR 750R.
Στην γκάμα της Honda βρίσκεται ήδη το τετρακύλινδρο CBR 650R και το δικύλινδρο CBR 500R, οπότε η προσθήκη ενός CBR 750R θα «γεφύρωνε» το χάσμα μεταξύ του CBR 650R και του CBR 1000RR-R και η Honda θα έμπαινε σε μια κατηγορία στην οποία υπάρχει ήδη το Aprilia RS660 και το Yamaha R7.
Εκτός από το φέρινγκ και την εργονομία,.το CBR 750R θα διαφέρει ελάχιστά από το Hornet. Αν η Honda το παρουσιάσει, το μεσαίο supersport θα διαθέτει το ίδιο χαλύβδινο, σωληνωτό πλαίσιο, τα ίδια φρένα, ενώ υπάρχει πιθανότητα οι αναρτήσεις (ανεστραμμένο πιρούνι και αμορτισέρ Showa) να διαθέτουν διαφορετικές ρυθμίσεις. Τα φρένα θα αποτελούνται από δύο δίσκους 298 mm με τετρέμβολες δαγκάνες της Nissin και έναν δίσκο πίσω με μονοέμβολη δαγκάνα. Στον τομέα της απόδοσης του κινητήρα δεν αναμένονται αλλαγές. Οι 92 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ. και τα 7,64 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ. είναι υπεραρκετά για μια entry level supersport.
Η Honda είναι δεδομένο πως θα το εξοπλίσει με τα ηλεκτρονικά του Hornet. Θα φέρει τεχνολογία Throttle By Wire , με τρεις προκαθορισμένες λειτουργίες οδήγησης ως στάνταρ, συν μία που είναι παραμετροποιήσιμη από τον αναβάτη. 3 επίπεδα παροχής ισχύος κινητήρα (P), 3 επίπεδα φρένου κινητήρα (EB), 3 επίπεδα ελέγχου πρόσφυσης HSTC (T) και Wheelie Control. To HSTC θα μπορεί να απενεργοποιηθεί.
Τα όργανα, θα αποτελούνται από έγχρωμη οθόνη TFT 5"η οποία θα συνδέεται το smartphone μέσω Bluetooth.
Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.