Νεα Μοντελα

Αυτό είναι το superbike της CFMOTO

Με κινητήρα V4 και πάνω από 200 ίππους


24.01.2023

Λίγες ώρες μετά την δημοσίευση σχεδίων ενός streetfighter, βλέπουμε και έγγραφα που αποδεικνύουν πως η CFMOTO εξελίσσει και superbike

Μέχρι τώρα είχαμε δει Κινέζικα χιλιάρια με κινητήρες V2, και μικρομεσαίου κυβισμού μοντέλα με δικύλινδρους και τετρακύλινδρους κινητήρες. Ήρθε η ώρα να δούμε και τετρακύλινδρο του λίτρου και μάλιστα σε διάταξη V.

To πρώτο Κινέζικο superbike με 1000 κ.εκ. και πάνω από 200 ίππους είναι πολύ πιθανό να ανήκει στην CFMOTO. Αυτό μαρτυρούν τα σχέδια που προέρχονται από τα διπλώματα ευρεσιτεχνιών.

CFMOTO SBK V4 engine 4

Tο 1000 RR θα είναι το πρώτο χιλιάρι, το πρώτο superbike, το πρώτο τετρακύλινδρο μοντέλο και το πρώτο V4 από της CFMοτο. Και σε αυτή την περίπτωση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί η τεχνολογία KTM ή τουλάχιστον η τεχνογνωσία της KTM. Η KTM δραστηριοποιείται με επιτυχία στο MotoGP με κινητήρες V4.

O V4 που αποκαλύπτεται στα σχέδια διαθέτει δύο εκκεντροφόρους και 16 βαλβίδες. Η περιεχόμενη γωνία μεταξύ των κυλίνδρων είναι 75 μοιρών.

Η μικρή διαδρομή και τα κοντά κοκοράκια των βαλβίδων φανερώνουν υψηλούς αριθμούς περιστροφής και κορυφαίες επιδόσεις κορυφαίες. Το σύστημα ψύξης διαθέτει δύο κυκλώματα που ψύχουν τα δύο ζεύγη κυλίνδρων. Μια λύση που έχει εφαρμοσθεί από την KTM στο RC16 των MotoGP.

Μέχρι στιγμής τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί. Αλλά τα έγγραφα που διέρρευσαν στον τύπο, μαζί με τον κινητήρα V4 που περιγράφεται λεπτομερώς, επιβεβαιώνουν τις φήμες που υπάρχουν.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα όνομα που γεννά συγκινήσεις στους παλαιούς φίλους των δύο τροχών. Αυτό το κομμάτι της ιστορίας δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά. Παραμένει από το 1990 σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία
Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.