Νεα Μοντελα

EICMA 2022: Peugeot Django Evo 2023

Με αερόψυκτο και υγρόψυκτο κινητήρα 125 κ.εκ.


10.11.2022

Η Peugeot παρουσίασε το modern classic scooter Django Evo. Αποτελεί την εξέλιξη του Django που πρωτοείδαμε το 2014


Η Γαλλική εταιρεία επανασχεδίασε το scooter και μάλιστα το προίκισε με «κυνόδοντες», βλέπε φώτα DRL στην ποδιά και «νύχια», βλέπε τα πίσω φωτιστικά σώματα, για να είναι έτοιμο να τα βάλει με τις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στις πόλεις. Εκεί όπου το Django Evo θα κυκλοφορεί καθημερινά εύκολα, χάρη στο μικρό βάρος, το χαμηλό ύψος σέλας και τις μικρές του διαστάσεις και γρήγορα εξαιτίας των κινητήρων που έχουν επιλεγεί από την Peugeot.
Ένας αερόψυκτος και ένας υγρόψυκτος, αμφότεροι χωρητικότητας 125 κ.εκ. Ο πρώτος αποδίδει 10,6 ίππους στις 7.000 σ.α.λ. και 9,5 Nm στις 5.500 σ.α.λ.. Η υγρόψυκτη έκδοση του Django Evo αποδίδει ισχύ 12,9 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. με ροπή 12Nm στις 6.500 σ.α.λ..

Peugeot Django Evo 125 2023 2

Το Django Evo βασίζεται σε απλές, δοκιμασμένες λύσεις. Το πλαισίο είναι ατσάλινο σωληνωτό και οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Το ABS είναι μονοκάναλο και οι τροχοί είναι διαστάσεων 12 ιντσών με ελαστικά 110/70 μπροστά και 120/70 πίσω.

Το βάρος του είναι 134 κιλά και η σέλα βρίσκεται 778 χλστ. πάνω από το έδαφος. Το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 7,2 λίτρα.

Peugeot Django Evo 125 2023 3

Εξοπλίζεται με οθόνη LCD, υποδοχήγ USB, χώρο κάτω από την σέλα που χωράει ένα Jet κράνος, ενώ διαθέτει και ντουλαπάκι στην ποδιά

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.