Ducati: Ετοιμάζει νέο πιο αποδοτικό και «καθαρό» V2

H Ducati επιμένει


20.12.2022

Η ιστορία της Ducati είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τους δικύλινδρους κινητήρες ι απ' ότι φαίνεται η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική θα συνεχίσει να αποτελεί βασική επιλογή, ανεξαρτήτως της παρουσίας του V4 που έχει τοποθετηθεί στα περισσότερα μοντέλα της Μπολονέζικης μάρκας

Κατά τη διάρκεια της εορταστικής εκδήλωσης για την κατάκτηση των Πρωταθλημάτων σε MotoGP και WorldSBK, «Ducati in Piazza» που πραγματοποιήθηκε στη Μπολόνια, ο ισχυρός άνδρας της Ducati Claudio Domenicali μίλησε μεταξύ άλλων για το μέλλον του δικύλινδρου σε διάταξη V, τονίζοντας πως η εταιρεία δουλεύει ήδη πάνω σε έναν νέο πιο αποδοτικό και «καθαρό» V2.

«Ο V2 κινητήρας αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό κομμάτι της ιστορίας και της παράδοσής μας. Ένας κινητήρας που μας έχει χαρίσει πολλές επιτυχίες τόσο στο WorldSBK όσο και στις αγορές. Σήμερα, η γκάμα μας αποτελείται από μια παραγωγή υψηλού επιπέδου, με τις νέες αφίξεις τα τελευταία χρόνια ( Panigale V4, Multistrada V4, Diavel V4) που εξοπλίζονται με V4, αλλά και μοντέλα που εφοδιάζονται με V2 που εξακολουθεί να παίζει τον ρόλο του», δήλωσε χαρακτηριστικά ο 57χρονος Ιταλός για να προσθέσει: «Στο μέλλον ο V2 θα συνεχίσει να έχει χώρο σε ένα τμήμα της αγοράς που χαρακτηρίζεται από μοντέλα μεσαίας κατηγορίας. Σύντομα θα έρθει ένας νέος κινητήρας πιο αποδοτικός και πιο 'καθαρός'. Και θέλω να υπογραμμίσω πως θα είναι σε διάταξη V και όχι παράλληλος. Δεν αρνούμαστε το παρελθόν μας και σύντομα θα έχουμε νέα».

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα όνομα που γεννά συγκινήσεις στους παλαιούς φίλους των δύο τροχών. Αυτό το κομμάτι της ιστορίας δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά. Παραμένει από το 1990 σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία
Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.