Bajaj NS200 Pulsar Street Fighter: Ο "μαχητής" των 200 κ.εκ. (Video)

Οι Ινδοί του άλλαξαν τα φώτα


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  21.12.2017

Νομίζετε πως οι custom builder ασχολούνται μόνο με «μεγάλες» μοτοσυκλέτες; Πως δεν μπορούν ή δεν θέλουν να μετατρέψουν ένα «άκακο» 200άρι σε ένα aggressive street fighter; Μάλλον πρέπει να αναθεωρήσετε τις απόψεις σας…


Αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι ένα Bajaj NS200 Pulsar το οποίο είχαμε οδηγήσει πριν από μερικούς μήνες. Το πρώτο μοντέλο της εταιρείας που είχε «πατήσει» τις ρόδες του σε ελληνικό έδαφος, ενός εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστών στον κόσμο ο οποίος συνεργάζεται με την ΚΤΜ και τη Husqvarna. Αρκετές μοτοσυκλέτες των δύο ευρωπαϊκών εταιρειών βγαίνουν από το ίδιο εργοστάσιο με τα μοντέλα της Bajaj η οποία έχει έδρα στην Ινδία.

Bajaj NS200 Pulsar 8

Είναι αλήθεια πως οι Ινδοί custom builder τού άλλαξαν τα φώτα και κυριολεκτικά και μεταφορικά. Ας ξεκινήσουμε όμως από αυτά που δεν άλλαξαν στο Pulsar. Η βάση για μια σωστή μοτοσυκλέτα είναι ο κινητήρας, το πλαίσιο, οι αναρτήσεις και τα φρένα. Το οικονομικό σε κατανάλωση μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο μοτέρ των 199,5 κ.εκ. που αποδίδει 24 ίππους δεν χρήζει βελτίωσης, αφού στην κατηγορία του είναι ένα από τα καλύτερα και από πλευρά ιπποδύναμης και ροπής. Το στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο, που θυμίζει αλουμινένιο deltabox, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί άνετα και σε μεγαλύτερου κυβισμού μοτοσυκλέτα. Το συμβατικό πιρούνι και το πολύ ποιοτικό αμορτισέρ της Nitrox είναι ήδη εξαιρετικά και τα φρένα της Bybre τα βγάζουν εύκολα πέρα με τα 151 κιλά της μοτοσυκλέτας παραγωγής, πόσο μάλλον με τα λιγότερα που θα ζυγίζει σίγουρα το street fighter, καθώς έχουν αφαιρεθεί πολλά εργοστασιακά εξαρτήματα…

Modified Pulsar NS200 Street Fighter TLDF MotoMotive 2

Το πρώτο που γίνεται αντιληπτό είναι το μούτρο. Οι Ινδοί προτίμησαν να βάλουν το «κεφάλι» ενός ρομπότ και να αφαιρέσουν τον εξίσου όμορφο προβολέα του Pulsar. Απλά μέσα στο κεφάλι δεν χώραγαν τα φλας, οπότε τοποθέτησαν δύο μικροσκοπικά led κάτω από αυτό. Τα εργοστασιακά φτερά εμπρός και πίσω έχουν αντικατασταθεί με δύο μικρότερα που είναι πιο όμορφα, αφαιρούν όγκο από τη μοτοσυκλέτα, αλλά αμφιβάλλουμε για το αν είναι εξίσου αποτελεσματικά με αυτά του μοντέλου παραγωγής όσον αφορά την προστασία από νερά. Τιμόνι, ζάντες και όργανα έχουν παραμείνει ανέγγιχτα.

Η μεγαλύτερη αλλαγή έχει πραγματοποιηθεί στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας. Το υποπλαίσιο έχει κοπεί και η υπεράνετη σέλα για δύο άτομα έχει αντικατασταθεί με μία μικρότερη στην οποία ένα φανάρι led είναι ενσωματωμένο. Έτσι το πίσω μέρος απέκτησε πιο μίνιμαλ σχεδίαση και ο τροχός δείχνει να εξέχει.

Η μικρή εξάτμιση, που είναι τοποθετημένη κάτω από το δεξί πόδι του αναβάτη, έχει επίσης «πειραχθεί» για να παράγει πιο ωραίο θόρυβο, αλλά έχει «κρυφτεί» ακόμη περισσότερο εξαιτίας της πολύ όμορφης καρίνας που κατασκευάστηκε ειδικά για το streetfighter.

Όπως καταλαβαίνετε για να κάνει κάποιος το «κέφι» του και να μετακινείται καθημερινά εύκολα, οικονομικά και με στυλ, χρειάζεται να ξοδέψει λίγα χρήματα. Το NS200 Pulsar κοστίζει 3.280€, όσο για το πού μπορεί να φτάσει, αυτό εξαρτάται από τις ορέξεις σας.

Όταν δεν ξέρεις τι να κάνεις τα λεφτά, όταν σου αρέσουν τα αυτοκίνητα αλλά και οι μοτοσυκλέτες και ταυτόχρονα θέλεις να προκαλείς, τότε δίνεις την παραγγελία γι αυτό
Με μια λιτή ανακοίνωση στη σελίδα της στο facebook, η CF Moto ανήγγειλε την άφιξη ενός ακόμη μοντέλου της στην ευρωπαϊκή αγορά.
Αφού απέτυχε στην επίσημη παρουσίαση, ο Γάλλος ιδιοκτήτης της εταιρείας Ludovic Lazareth δημοσίευσε ένα βίντεο της μοτοσυκλέτας που πετάει σε δράση
Τι γίνεται όταν μια εταιρεία προετοιμασίας αγωνιστικών μοτοσυκλετών, αποφασίζει να ασχοληθεί με ένα "ταπεινό" modern classic;