Νεα Μοντελα

EICMA 2022: Kymco Xciting 400 VS 2023

Σπορ scooter περιορισμένης παραγωγής


09.11.2022

Η Kymco παρουσίασε στο Μιλάνο το Xciting 400 VS με έντονα σπορ χαρακτήρα


Για να επιτευχθεί αυτό η Kymco επανασχεδίασε το μπροστινό μέρος του maxi scooter, τους προβολείς και τους αεραγωγούς του. Ταυτόχρονα το εξόπλισε με νέα, πιο άνετη σέλα. Ο νέος χρωματικός συνδυασμός και οι κόκκινές ζάντες, αναδεικνύουν ακόμη περισσότερα το σπορ χαρακτήρα του Xciting 400 VS.

Kymco Xciting 400VS 2023 4

Νέο είναι το ψηφιακό πάνελ οργάνων με οθόνη TFT, το οποίο ενσωματώνει την εξελιγμένη πλατφόρμα πολυμέσων Noodoe που έχει αναπτύξει η εταιρεία.

Σε ό,τι έχει να κάνει με τον κινητήρα, δεν υπάρχει κάποια αλλαγή. Θυμίζουμε ότι το GT scooter της Kymco τροφοδοτείται από τον τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα G5 SC χωρητικότητας 399 κ. εκ. που αποδίδει 34 hp και 38.4 Nm ροπής.

Kymco Xciting 400VS 2023 9

Από κει και πέρα, ο εξοπλισμός διατηρείται σε υψηλό επίπεδο, με τρία δισκόφρενα (δύο εμπρός και ένα πίσω), δικάναλο ABS και σύστημα Traction Control να συνθέτουν την εικόνα του νέου Xciting 400 VS.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Λίγους μήνες μετά την EICMA 2023, όπου το είχαμε δει ως προωτότυπο, έρχεται ώρα να βγει από την γραμμή παραγωγής του κινέζικου εργοστασίου
Το πολυαναμενόμενο adventure έφτασε στην Ισπανική αγορά στα μέσα Απριλίου και μέσα σε 15 ημέρες έγινε η μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις
Παρουσιάστηκε στην EICMA 2023 και αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2024. Θα είναι ένα από τα πρώτα μοντέλα με τον τρικύλινδρο κινητήρα της κινέζικης εταιρείας
Η Suzuki Γαλλίας δημιουργεί συχνά ειδικές εκδόσεις σε μοντέλα του Hamamatsu. Με το μεσαίο roadster ασχολείται για δεύτερη φορά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.