Νεα Μοντελα

Η Aprilia ετοιμάζει 2κύλινδρο μοτέρ 250 κ. εκ.!

Έρχονται νέα μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες


15.09.2022

Έναν νέο εν σειρά δικύλινδρo κινητήρα μικρού κυβισμού εξελίσσει η Aprilia σε συνεργασία με την Zongshen

Κείμενο: Μένιος Κατής

Πρόκειται για κινητήρα χωρητικότητας 250 κ. εκ. για τον οποίο ελάχιστα πράγματα γνωρίζουμε, κυρίως μέσω των ψηφιακών σχεδίων που διέρρευσαν στο διαδίκτυο.

Το σημαντικότερο στοιχείο αφορά στο σύστημα κίνησης των εκκεντροφόρων που γίνεται με καδένα η οποία είναι τοποθετημένη στο κέντρο και όχι στο πλάι, ως είθισται.

aprilia new 250cc engine 3

Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για απόδοση που θα προσεγγίζει τους 40 hp.

Ο νέος κινητήρας μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε διάφορα μοντέλα.

Οι παλιότεροι στο άκουσμα του συνδυασμού «Aprilia-δικύλινδρος-250», θα θυμηθούν την εποχή του θρυλικού 2χρονου supersport RS250. Mια μοτοσυκλέτα που έγραψε τη δική της ιστορία με τον κινητήρα της να βασίζεται σε αυτόν του Suzuki RGV 250 και τους μηχανικούς του Noale να κάνουν τα «μαγικά» τους στα ηλεκτρονικά, στους θαλάμους διαστολής και στο φιλτροκούτι. Η ισχύς έφτανε επίσημα τους 55 hp, όμως ήταν ευρέως γνωστό ότι προσέγγιζε τους 65 hp στον τροχό (70 hp στον στρόφαλο!).

aprilia new 250cc engine 5

Το πιθανότερο σενάριο είναι ο νέος κινητήρας να τροφοδοτήσει τα Aprilia GPR250R (RS) και GPR250S (Tuono) που κυκλοφορούν στην Κινεζική αγορά και εφοδιάζονται με μονοκύλινδρο κινητήρα 249 κ. εκ. απόδοσης 27.5 hp. Δεν αποκλείεται όμως να αποτελέσει βάση για λανσάρισμα νέων μοντέλων. Όπως για παράδειγμα ένα Touareg 250 κ. εκ. Αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι ακριβώς έχουν στο μυαλό τους οι άνθρωποι της Aprilia.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Ένα όνομα που γεννά συγκινήσεις στους παλαιούς φίλους των δύο τροχών. Αυτό το κομμάτι της ιστορίας δεν έχει πάρει ποτέ μπροστά. Παραμένει από το 1990 σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία
Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.