Νεα Μοντελα

Ένα “μικρό” Bonneville μεγαλώνει την οικογένεια της Triumph

Έρχεται ο "πρώτος καρπός" της συνεργασίας με την Bajaj


06.09.2022

Κοιτάζοντας τις ως τώρα φωτογραφίες του πιο προσιτού, "μικρού Bonneville" βλέπει κανείς πως μόνο "φτηνό" δεν θα είναι το αποτέλεσμα σε ποιότητα και αισθητική

Κείμενο: Ελένη Δανάη Μαυράκη

Εκ πρώτης όψεως, κοιτάζοντας κανείς τις "κατασκοπευτικές" φωτογραφίες αυτού του νέου "μικρού Bonneville" της Triumph θα σκεφτόταν οτι πρόκειται για ένα νέο μοντέλο στην οικογένεια των Τ100. Με μια πιο προσεκτική ματιά όμως, αυτό που βλέπουμε είναι το αποτέλεσμα από το "πάντρεμα" μεταξύ του τμήματος R&D της Triumph και του ινδικού γίγαντα Bajaj.

Διατηρώντας στιλιστικά στοιχεία - κληρονομιά της Triumph και ποιοτικά εξαρτήματα και φινιρίσματα που είναι εμφανή ακόμη και σε αυτό το πρωτότυπο που βρίσκεται στην τελική φάση δοκιμών, αυτή η νέα οικογένεια μονοκύλινδρων μοντέλων θα αποτελέσει το πιο προσιτό και μικρό σε κυβισμό μοντέλο στην ιστορία της μάρκας.

Οι ακριβείς δυνατότητες που θα χαρακτηρίσουν τη νέα οικογένεια, η οποία αναμένεται να αποτελείται από ένα street roadster και ένα scrambler, παραμένουν άγνωστες, με την εταιρεία να δηλώνει σε όλες τις ερωτήσεις «Χωρίς σχόλιο» - αν και ο Chief Product Officer της Triumph, Steve Sargent, επιβεβαίωσε ότι: «Η συνεργασία με την Bajaj αφορά μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού πιθανώς από 250 έως 650. Έτσι, εργαζόμαστε πάνω σε μοντέλα σε αυτό το εύρος».

Αυτή η δήλωση υπονοεί ότι η μικρή μοτοσυκλέτα της γκάμας θα είναι η πιο οικονομικά προσιτή, καθώς ένα υγρόψυκτο μονοκύλινδρο 300cc μπαίνει σε μια πολύ εμπορική κατηγορία που «πουλάει» διεθνώς.

Άγνωστος παραμένει ο κυβισμός του μεγαλύτερου μοντέλου.

Η πιθανότητα κυκλοφορίας ενός 650 είναι σχετικά μικρή, καθώς η εταιρεία προσφέρει ήδη σχετικά προσιτά μοντέλα με 900 κ.εκ., κάνοντας πιο πιθανή την κυκλοφορία μοντέλου στα 500 κ.εκ.. Με αυτόν τον τρόπο η Triumph θα μπει στην πλέον εμπορική κατηγορία γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ των μοντέλων 300 κ.εκ. και αυτών των 900 κ.εκ..

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.