Honda Racing Thanks Day: Οι Marquez και Pedrosa ήταν εκεί(Video)

Μαζί με τα μεγάλα «αγωνιστικά» ονόματα της Honda


Γράφει ο Μανόλης Βλαχάκης  //  04.12.2017

Είκοσι τέσσερις χιλιάδες οπαδοί βρέθηκαν στην ετήσια εκδήλωση των Ιαπώνων, Honda Racing Day Thanks, για το 2017 στο Motegi

 

 

Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στην πίστα Motegi για να επευφημήσουν τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή MotoGP Marc Marquez και τον team mate του Dani Pedrosa. Εκεί ήταν και ο αναβάτης του MotoGP πλέον Takaaki Nakagami, ο αναβάτης trial Takashisa Fujinami, ο αναβάτης του MXGP Tim Gajser, ο τοπικός ήρωας Takuma Sato (ο οποίος φέτος έγινε ο πρώτος Ιάπωνας οδηγός που κέρδισε το Indianapolis 500), ο Jenson Button και ο Stoffel Vandoorne.

 

Honda Thanks Day 4

Η εκδήλωση προσφέρει τη δυνατότητα στους οπαδούς και τις οικογένειές τους να συναντήσουν και να χαιρετίσουν τους ήρωες της ομάδας σε ένα χαλαρό και ευχάριστο πλαίσιο.

Οι Marc και Dani ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους από το βράδυ της Παρασκευής με δείπνο στο Shangri-La Hotel του Tokyo γιορτάζοντας την κατάκτηση του τίτλου τόσο στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, όσο και σε αυτό των αναβατών. Το Σάββατο τούς δόθηκε η δυνατότητα στο Motegi Twin Ring Circuit να οδηγήσουν ένα μονοθέσιο που συμμετέχει στο ιαπωνικό πρωτάθλημα F3.

 

Honda Thanks Day 6

Την τελευταία ημέρα οι οπαδοί ήταν σε θέση να παρακολουθήσουν εν δράσει το δίδυμο της Repsol Honda που συμμετείχαν σε αγώνες επίδειξης με τους συναδέλφους τους από τους δύο και τέσσερις τροχούς. Οι αθλητές χρησιμοποίησαν Karts, Super Cubs και Sport ή Eco Fit αυτοκίνητα της Honda μέσα από ένα πλήθος διασκεδαστικών δραστηριοτήτων που συμπεριέλαβε η Honda.


Απολαύστε τις μοναδικές εικόνες των Dani και Marc να στρίβουν ένα 110 κ.εκ. Super Cub της Honda

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.