Honda X-End: Οι Ιταλοί μετατρέπουν το X-ΑDV σε «καθαρόαιμο» (Video)

Μέχρι το τέλος του δρόμου


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  04.12.2017

Ένας Honda dealer από την Νάπολη της Ιταλίας δεν αρκέστηκε στον Adventure χαρακτήρα του X-ADV. To ήθελε πιο «άγριο» και έτοιμο να ανταπεξέλθει και στις πιο δύσκολες συνθήκες

Το τελικό αποτέλεσμα εντυπωσιακό και ιδιαίτερα off road μιας και οι λύσεις που έχουν χρησιμοποιηθεί συναντώνται σε «καθαρόαιμες» κατασκευές.

Honda X End 4
Το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από το «ρύγχος» που παίζει και το ρόλο «φτερού». Και όπως και το μπροστινό μέρος έτσι και το πίσω διαθέτουν πιο μίνιμαλ σχεδιασμό το οποίο προσφέρει πόντους όσον αφορά την εμφάνιση αλλά δεν είμαστε σίγουροι αν είναι το ίδιο αποτελεσματικό με την εργοστασιακή σχεδίαση όσον αφορά την προστασία αναβάτη και συνεπιβάτη από νερά και λάσπες. Kάτω από την σέλα ο χώρος που έχει απομείνει είναι επαρκείς μόνο για μικροπράγματα. Τα χρώματα είναι κόκκινο και λευκό με κίτρινα «number plate» και ο συγκεκριμένος συνδυασμός δίνει ακόμη πιο «racing»εμφάνιση. Στην off-road εμφάνιση ταιριάζουν απόλυτα και τα αλουμινένια προστατευτικά στους προβολείς.

Honda X End 7
Οι αλλαγές όμως δεν σταματούν στην εμφάνιση. Το X-End έχει βελτιστοποιηθεί για οδήγηση εκτός δρόμου: το πλαίσιο έχει τροποποιηθεί στην περιοχή του τιμονιού και οι εργοστασιακές ζάντες (15 "-17" ιντσών) έχουν αντικατασταθεί με ζάντες Excel 17 "και 19", εφοδιασμένες με ελαστικά Michelin Anakee. Για να τοποθετηθεί ο νέος μεγαλύτερος τροχός μπροστά ήταν απαραίτητο να αφαιρεθεί ένα μέρος της μπροστινής ποδιάς και να αντικατασταθεί με μια τεράστια αλλά λεπτότερη αλουμινένια που προστατεύει τον κινητήρα αλλά και όλα τα υπόλοιπα μέρη από λάσπες, νερά, χώματα, πέτρες και οτιδήποτε άλλο βρει το X-End στο διάβα του! Το σύστημα εξάτμισης διαθέτει νέο τελικό ψηλότερα τοποθετημένο. Είναι της Termignoni κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Υπάρχει πλέον δυνατότητα απενεργοποίησης του ABS από κουμπί τοποθετημένο στο τιμόνι αλλά και πρίζες USB πάνω στο αριστερό καλάμι του πιρουνιού.

Honda X End 4
Το κομμάτι της ποδιάς που πατάει ο αναβάτης χει αντικατασταθεί από λεπτά φύλλα αλουμινίου και το ψυγείο προστατεύεται από αλουμινένια σήτα. Δίπλα στο τιμόνι βρίσκεται ένα βολτόμετρο.

Honda X End 6
Αυτή η ειδική έκδοση του X-ADV κέρδισε τον διαγωνισμό που διοργάνωσε η Honda, στην Ιταλία προκαλώντας όλους τους συνεργάτες της να συμμετέχουν τροποποιώντας το πρώτο Adventure scooter στην ιστορία. Με δεδομένη την μεγάλη ανταπόκριση που έλαβε το X-End, η Honda Palace, όπως ονομάζεται ο συνεργάτης της μάρκας στη Νάπολη, θα διαθέτει το κιτ μετατροπής σε όσους ενδιαφερθούν σε τιμή που δεν έχει καθοριστεί ακόμη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.