Γαλλία: 3 στους 4 μοτοσυκλετιστές δεν θα αγόραζαν ηλεκτρικό

«Πιστό» στον κινητήρα εσωτερικής καύσης το 68%


09.05.2022

Μια έρευνα έδειξε πως το 68% των Γάλλων συνεχίζει να θέλει να αποκτήσει δίκυκλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρά την αύξηση στις τιμές των καυσίμων

Τα ηλεκτρικά δίκυκλα συνεχώς αυξάνονται όμως υπάρχουν ακόμη πολλά θέματα που πρέπει να λυθούν, ώστε να πεισθεί ο κόσμος να τα προτιμήσει έναντι των «παραδοσιακών» μοτοσυκλετών και scooter.

Η έρευνα της γαλλικής ιστοσελίδας motoservices.com, η οποία έγινε μετά την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία που έφερε μεγάλες αυξήσεις στις τιμές των καυσίμων, έδειξε πως οι Γάλλοι δεν θα εγκαταλείψουν τα βενζινοκίνητα για τα ηλεκτρικά.

Στην ερώτηση πως αν η εκτίναξη των τιμών θα μπορούσε να σημάνει στροφή προς τα ηλεκτρικά δίκυκλα, οι Γάλλοι σε ποσοστό 68% απάντησαν πως θα προτιμούσαν να αποκτήσουν και να χρησιμοποιούν ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ωστόσο δεν έχουν όλοι την ίδια άποψη. Το 10% των ερωτηθέντων απάντησε ότι δεδομένων των συνθηκών σκέφτονται να στραφούν στα ηλεκτρικά. Στον αντίποδα ένα 20% θα «άντεχε» να βάζει βενζίνη ακόμη και αν η τιμή του λίτρου αυξηθεί ακόμη περισσότερο. Η πλειοψηφία αυτών απάντησαν πως θα συνέχιζαν να πληρώνουν την βενζίνη ακόμη και αν τιμή της κυμανθεί από 3 έως 5 ευρώ, ενώ λιγότεροι έβαλαν όριο τα 2,50 ευρώ το λίτρο.

Ας μην ξεχνάμε όμως πως στην Γαλλία ο βασικός μισθός και το κατά κεφαλήν εισόδημα είναι κατά πολύ υψηλότερα από ότι στην χώρα μας. Πρέπει να τονίσουμε όμως και την «ανθεκτικότητα» που δείχνει ο κλάδος δικύκλου, εν αντιθέσει με αυτόν του αυτοκινήτου. Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών τετράτροχων αυξάνονται συνεχώς και αναμένεται σύντομα να ξεπεράσουν αυτές των πετρελαιοκίνητων.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.