Νεα Μοντελα

Η τιμή του Honda Hawk 11

Διαθέσιμο μόνο στην Ιαπωνία


04.05.2022

Το μοντέλο της Honda που αποκαλύφθηκε τον Μάρτιο στην 33η έκθεση της Osaka, έφτασε στα καταστήματα της Honda στην Ιαπωνία με τιμή κατά πολύ χαμηλότερη από αυτήν του ΝT

Το μοντέλο που μοιράζεται τον ίδιο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα με το Africa Twin και το ΝT, προς απογοήτευση πολλών Ευρωπαίων διατίθεται προς το παρόν μόνο στην Ιαπωνία. Δεν έχει γίνει ακόμη γνωστό αν και πότε θα φτάσει και στην Ευρώπη.

Η Honda πρόσφατα ανακοίνωσε την τιμή του, η οποία ανέρχεται στα 1.397.000 γιεν, που αντιστοιχεί σε περίπου 10.200 ευρώ, την στιγμή που το NT κοστίζει 1.683.000 (12.300 ευρώ). Αν λοιπόν έρθει και στην Ελλάδα θα πρέπει να κοστίζει γύρω στις 13.500 ευρώ.

H μοτοσυκλέτα χαρακτηρίζεται από τη νεο-ρετρό αισθητική και το Monza ή bubble φέρινγκ των SS της δεκαετίας (κυρίως) του ’70. Έχοντας διατηρήσει αρκετά χαρακτηριστικά από το concept CB4, διαθέτει έναν στρογγυλό DRL προβολέα με χρωμιωμένο στεφάνι, μικρή ζελατίνα, στρογγυλούς καθρέφτες που δίνουν την εντύπωση ότι είναι βιδωμένοι στα αντίβαρα του τιμονιού, ρεζερβουάρ με γωνίες, (μάλλον όχι υπερβολικά) χαμηλό τιμόνι και σέλα η οποία στο πίσω μέρος δίνει την εντύπωση ότι έχει «κοκοβιό».

Η εξάτμιση είναι 2σε1 (η Moriwaki άνοιξε την όρεξη παρουσιάζοντας μια δική της), τοποθετημένη περίπου στη μέση και σε μια γωνία 45μοιρών ενώ ο κινητήρας των 1083cc θα αποδίδει λίγο πάνω από 100hp στις 7.500rpm και 103Nm ροπής στις 6.000rpm (ακριβή νούμερα μόλις ανακοινωθούν τα επίσημα νούμερα).

Οι αναρτήσεις είναι USD μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, οι εκδόσεις έρχονται με συμβατικό κιβώτιο ή DCT, ενώ τα ηλεκτρονικά προγράμματα και βοηθήματα είναι αντίστοιχα με των αδελφών CRF1100, Rebel 1100 και NT1100.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.