Νεα Μοντελα

Colove 321F: Δικύλινδρο νέο-ρετρό σε δύο εκδόσεις

Η γκάμα της κινέζικης εταιρείας συνεχώς μεγαλώνει


27.04.2022

H Κινεζική Colove συνεχίζει να εμπλουτίζει τη γκάμα της με νέα μοντέλα και στόχο όχι μόνο την εγχώρια αγορά αλλά και εκείνες του εξωτερικού

Κείμενο: Μένιος Κατής

Έτσι μετά το δικύλινδρο 800X Super Adventure, το τετρακύλινδρο Excelle 400RR, το motocross MX250 και το 450 Rally, μας παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο που βασίζεται στο δικύλινδρο γυμνό NK321R, έρχεται σε δύο εκδόσεις και διαθέτει ρετρό αισθητική.

Το νέο μοντέλο φέρει την ονομασία 321F σύμφωνα με τα έγγραφα που κατέθεσε η εταιρεία στο αρμόδιο υπουργείο προκειμένου να λάβει έγκριση τύπου.

Το 321F όπως προαναφέραμε έχει δύο εκδόσεις: μια γυμνή και μία με μισό φέρινγκ. Αυτή -η ύπαρξη φέρινγκ- είναι και η βασική διαφορά των δύο εκδόσεων. Τιμόνι και προβολέας είναι ίδια, ενώ στα πλαστικά υπάρχουν τα αρχικά ZF-KY και η ονομασία Kovemoto.

colove 321F 2

Εδώ να σημειωθεί πως η ονομασία Colove χρησιμοποιείται για τις διεθνείς αγορές, ενώ στην αγορά της Κίνας τα μοντέλα της εταιρείας λανσάρονται είτε ως Excelle είτε ως Kove.

Σε ό,τι αφορά στο μηχανολογικό κομμάτι το νέο μοντέλο βασίζεται στα NK321R και NK321RR τα οποία από αισθητικής πλευράς θυμίζουν KTM RC390.

O δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας είναι παρόμοιος με εκείνον που «φορούν» τα Yamaha R3 και MT-03. Διαθέτει δύο εκκεντροφόρους, 8 βαλβίδες, ενώ η χωρητικότητά του είναι 322 κ. εκ. Η απόδοση είναι 40 hp @ 10.500 σ.α.λ και 28.5 Nm ροπής @ 9.000 σ.α.λ.

Το πλαίσιο είναι χωροδικτύωμα και αποτελείται από ατσάλινους σωλήνες, ενώ το ψαλίδι είναι μονόμπρατσο και στις δύο περιπτώσεις. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών (ακτινωτοί στην περίπτωση της έκδοσης με μισό φέρινγκ - ελαφρού κράματος στη γυμνή εκδοχή) και έρχονται με ελαστικά διαστάσεων 120/70 μπροστά και 150/60 πίσω, ενώ την επιβράδυνση αναλαμβάνουν φρένα της Nissin (δίσκος διαμέτρου 320 mm μπροστά και 240 mm πίσω).

Σε ό,τι αφορά τέλος στο βάρος, η διαφορά τους είναι μόλις ένα κιλό (148 το γυμνό, 149 αυτό με το μισό φέρινγκ).

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport
Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.