Στα ύψη οι τιμές των συλλεκτικών supersports των 80s και των 90s

Oι εισαγωγές σπάνιων μοντέλων από την Ιαπωνία έχουν περιοριστεί λόγω υψηλών τιμών


07.04.2022

Η ζήτηση για supersport μοντέλα των 80s και των 90s αυξήθηκε κατακόρυφα στη Μεγάλη Βρετανία την τελευταία διετία που η πανδημία έφερε τα πάνω κάτω στη ζωή μας

Κείμενο: Μένιος Κατής

Αυτό έλεγε προ ενός έτους ένας από τους γνωστότερους εισαγωγείς συλλεκτικών μοντέλων εκείνης της εποχής σε συνέντευξή του στο Βρετανικό MCN. (διαβάστε εδώ περισσότερα)

Ένα χρόνο μετά, η ζήτηση έχει αυξηθεί και δεν προέρχεται μόνο από την εσωτερική αγορά, καθώς δυναμικά στο παιχνίδι έχουν εισέλθει και οι ΗΠΑ όπου ζωηρεύει το ενδιαφέρον για μοντέλα εκείνης της εποχής.

Και όπως συμβαίνει στις περιπτώσεις που η ζήτηση είναι μεγάλη, αλλά η προσφορά περιορισμένη, οι τιμές των περιζήτητων προϊόντων εκτοξεύονται στα ύψη.

Πλέον, όπως αναφέρει ο Ciarán Perrin της Extreme Trading, οι εισαγωγές σπάνιων μοντέλων από την Ιαπωνία έχουν περιοριστεί λόγω υψηλών τιμών.

«Έχουμε 11 Honda RC30 και δεν νομίζω ότι θα μπορέσουμε να αγοράσουμε άλλα από την Ιαπωνία», αναφέρει στο MCN ο επικεφαλής της εισαγωγικής εταιρείας που εδρεύει στο Norwich και εμπορεύεται σπάνια μοντέλα, δίχρονα ή τετράχρονα από εκείνη τη θρυλική εποχή. «Όταν πουλήσω το τελευταίο NR750 που έχουμε, δεν θα μπορέσω να το αντικαταστήσω», προσθέτει και εξηγεί: «Πλέον σε περίπτωση που θελήσω να αγοράσω ένα RC30 ή ένα NR750 από την Ιαπωνία, μέχρι να το κάνω εισαγωγή η τιμή του θα φτάσει στα ίδια επίπεδα με αυτή που πωλείται στην Αγγλία. Και όταν με το καλό φτάσει εδώ θα χρειαστεί να γίνουν εργασίες. Όσο ωραίο κι αν είναι θα πρέπει να ξοδευτούν από 1800 έως 5600 ευρώ ανάλογα με τις εργασίες που θα γίνουν για να είναι άριστο».

Σε όλα αυτά έρχεται να προστεθεί και το μεγάλο ενδιαφέρον που δείχνουν εσχάτως Αμερικανοί συλλέκτες. Και σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει η πιο χαλαρή νομοθεσία που ισχύει στις ΗΠΑ για την εισαγωγή οχημάτων 25 ετών και άνω.

Αν είστε συλλέκτες ή απλά λάτρεις των δίχρονων ή τετράχρονων supersport μοντέλων του '80 και του '90 δεν έχετε παρά να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της Extreme Trading.

https://www.classicandrare.co.uk/

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Το 125NK της CFMOTO, με τις μυώδεις και φουτουριστικές γραμμές του, αποτελεί την πύλη εισόδου στη γυμνή οικογένεια μοτοσυκλετών της εταιρείας, διατηρώντας τη σχεδιαστική φιλοσοφία του σχεδιαστικούς studio Modena 40
Το Malaguti ADVentura125 είναι το πρώτο crossover scooter στον κόσμο με τροχούς 16 ιντσών τόσο μπροστά όσο και πίσω
Η Benelli, για το 2025, λανσάρει τρία νέα μοντέλα σπορ μοτοσυκλετών: το γυμνό TNT 500 και δύο supersport, το Tornado 400 και το Tornado 550, που θυμίζουν ιστορικά μοντέλα της μάρκας από το Pesaro
Για όσους πάντα ήθελαν μια καθαρόαιμη αγωνιστική μοτοσυκλέτα με φώτα και φλας, αυτή είναι η ευκαιρία τους

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.