Νεα Μοντελα

KTM 990 Super Duke R με vintage αισθητική

Λύκος με προβιά


09.03.2022

Πολλοί είναι αυτοί που πιστεύουν ότι τα café racer είναι πλέον μικρές μοτοσυκλέτες με αερόψυκτους κινητήρες και άβολη θέση οδήγησης, αυτό που οι Άγγλοι χαρακτηρίζουν “all show and no go”, αφού ενώ φωνάζουν «ταχύτητα», η παρωχημένη τεχνολογία δεν κάνει το αίμα σου να «βράζει»

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Στον αντίποδα, υπάρχουν μοτοσυκλετιστές οι οποίοι ενώ θέλουν τις υψηλές επιδόσεις, δεν πετάνε και τη σκούφια τους για τη μοντέρνα αισθητική.

Εδώ και αρκετά χρόνια, τα ΚΤΜ έχουν γίνει συνώνυμα με την ακραία σχεδιαστική πένα του Kiska αλλά και τα “goosebumps” του αναβάτη μόλις περιστραφεί το δεξί γκριπ, όμως ένας Γερμανός αναβάτης σκέφτηκε να συνδυάσει τη vintage αισθητική με τον fun factor χαρακτήρα του 990 Super Duke R.

KTM 990 Superduke R Cafe Racer Vintage 2

Mε μικρές αλλά καίριες βελτιώσεις, η ιπποδύναμη έφτασε τους υπεραρκετούς 136 «αναλογικούς» ίππους ενώ το κουστούμι αποτελεί μια ωδή στα endurance και SS μοντέλα της δεκαετίας του 1970 που χάριζαν θέαμα σε πίστες και δρόμους εκείνη την εποχή. Το ρεζερβουάρ (άγνωστο αν προέρχεται από άλλη μοτοσυκλέτα ή είναι φτιαγμένο στο χέρι) φιλοξενεί τρεις «χοάνες» που στέλνουν φρέσκο αέρα στα σώματα του ψεκασμού.

KTM 990 Superduke R Cafe Racer Vintage 4

Οι αναρτήσεις παραμένουν της WP (γιατί να πειράξει κανείς άραγε ένα από τα μεγαλύτερα ατού της μοτοσυκλέτας) ενώ οι «2σε1σε2» εξατμίσεις που τελείωναν κάτω από την «ανύπαρκτη» ουρά του Δούκα παραγωγής, έγιναν 2σε1 και βάφτηκαν σε μαύρο χρώμα.

Ελαστικά είναι μάλλον τα Pirelli Phantom Sportscomp και είναι η μοναδική μας ένσταση όσον αφορά το πανέμορφο αυτό project καθώς μπορεί να έχουν αυτή την ρετρό αισθητική αλλά μάλλον είναι κάπως σκληρά για μια μοτοσυκλέτα με ακραία γεωμετρία και δυνατές επιδόσεις όπως το ΚΤΜ 990 Super Duke R.

Δεν πειράζει, αν μας το χάριζε, θα τα αλλάζαμε εμείς!

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε όλες τις ταινίες Mad Max έχουμε δει απίστευτα οχήματα, είτε είχαν δύο, τέσσερις ή περισσότερους τροχούς
Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τότε που η Κινέζικη εταιρεία άρχισε να εξελίσσει έναν τρικύλινδρο κινητήρα στο εργοστάσιο στην Guangzhou.
Είναι πολύ πιθανό αυτή η μοναδική μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε από την CFMOTO να είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με την τρικύλινδρη supersport παραγωγής που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα
Η SYM  φέρνει στην Ελλάδα το JET 14 EVO 125 L/C με υγρόψυκτο κινητήρα και δικάναλο ABS

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.