Vins Duecinquanta: Δίχρονο 250 Euro4!

Όπως τα δίχρονα supersport των αρχών της δεκαετίας του `90


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  23.11.2017
Ποιος σας είπε πως εξαιτίας των ρύπων είναι αδύνατο να κατασκευαστούν δίχρονοι κινητήρες που να πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές;

Απόδειξη αυτό που έκανε φέτος η KTM με τους δίχρονους κινητήρες με ψεκασμό. Αλλά εκτός από μια εταιρεία του μεγέθους του ΚΤΜ group, υπάρχουν και άλλες μικρότερες που το τολμούν και ας είναι σχεδόν σίγουρο πως οι μοτοσυκλέτες τους δεν θα βγουν πότε στην παραγωγή.
 
Vins Duecinquanta 5

Η Vins Moto είναι μια μικρή εταιρεία που κατασκεύασε την Duecinquanta – που σημαίνει διακόσια πενήντα. Η Vins έκανε ότι και η ΚΤΜ. Χρησιμοποίησε άμεσο ψεκασμό καυσίμου για να μπορούν οι μοτοσυκλέτες της να πληρούν τις προδιαγραφές. Αν λοιπόν είναι εφικτό μια εταιρεία αυτού του μεγέθους να μπορεί να μην θυσιάσει τις επιδόσεις λόγω προδιαγραφών τότε μπορούν όλοι οι «μεγάλοι». Ο τελευταίος κατασκευαστής που προσπάθησε να κάνει κάτι αντίστοιχο ήταν η Bimota με το πολυθρύλητο V-Due για το οποίος μπορείτε να διαβάσετε εδώ.
Vins Duecinquanta 6
 
H Vins έχει δημιουργηθεί από πρώην μηχανικούς της Ferrari και ορισμένους ειδικούς στην επεξεργασία των ινών άνθρακα.  Η ίδια εταιρεία είχε παρουσιάσει το 2015 το μοντέλο Powerlight που ήταν ένα δίχρονο χιλιάρι (!) με κινητήρα σε διάταξη V κατασκευασμένο από carbon. To 250 διαθέτει και αυτό έναν δικύλινδρο με την ίδια διάταξη κινητήρα , πλαίσιο monocoque και τροχούς από carbon  καθώς και πιρούνι τύπου Hossack κατασκευασμένο από το ίδιο υλικό.
 
Vins Duecinquanta 8
 
Η μοτοσυκλέτα θα είναι διαθέσιμη σε δύο εκδόσεις. Η αγωνιστική διαθέτει 288 κ.εκ. με ισχύ 80 ίππους και ζυγίζει 85 κιλά. Οι επιδόσεις και το βάρος της μοτοσυκλέτας μπορούν άνετα να συγκριθούν με τα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας δίχρονης μοτοσυκλέτας 250 κ.εκ. των GP με την τελική της να φτάνει τα 250 χ.α.ω.
 
Vins Duecinquanta 3
 
Η συγκεκριμένη έκδοση που ονομάζεται Competizione κοστίζει περίπου 50.000€, ενώ η «απλή» έκδοση περίπου 10.000€ λιγότερα. Ο κινητήρας είναι 249 κ.εκ. όμως ακόμη δεν έχει ανακοινωθεί η ιπποδύναμη του. Είναι κατά 10 κιλά βαρύτερη και μοιράζεται με την «ακριβή» έκδοση όλα τα μέρη carbon. H τελική της ταχύτητα είναι 200 χ.α.ω.
Όπως σας είχαμε ενημερώσει από τον Απρίλιο, αμέσως μετά την πρώτη γνωριμία μας με τα νέα μοντέλα της Daytona, το cruiser μοντέλη της σειράς θα ερχόταν στην χώρα μας τον Ιούλιο
Το νέο πλήρως εξοπλισμένο Adventure-Tourer της ROMET που θα σας πάει παντού με στυλ, ασφάλεια & άνεση
Στο παλιό αμαξοστάσιο του ΟΣΥ για τέσσερις ημέρες διαξήχθησαν οι ημέρες μοτοσυκλέτες
Το παπί της Yamaha δέχθηκε φρεσκάρισμα και παρουσιάστηκε στην ασιατική αγορά

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.