Νεα Μοντελα

Υβριδικό σύστημα από την Yamaha για το ΤΜΑΧ

Κατοχύρωσε δύο πατέντες


28.02.2022

H Yamaha κατοχύρωσε δύο πατέντες που έχουν να κάνουν με υβριδικούς κινητήρες. Και οι δύο αφορούν το TMAX, με την πρώτη να συνδέεται στον στρόφαλο και τη δεύτερη στην μετάδοση

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Προφανώς δεν υπάρχει ακόμα καμία πληροφορία για το αν και πότε θα τα δούμε στον δρόμο αλλά το σίγουρο είναι ότι υπάρχουν και εξελίσσονται στα ΤΜΑΧ τελευταίας γενιάς.

Στην πρώτη περίπτωση έχουμε τον ηλεκτροκινητήρα να συνδέεται άμεσα με τον στρόφαλο, με το βασικότερο πλεονέκτημα να είναι ότι κάτι τέτοιο είναι πιο οικονομικός τρόπος ενώ οι δύο κινητήρες λειτουργούν σαν ένας, όντας πιο εύκολη η διατήρηση σταθερής απόδοσης και στροφών κινητήρα.

Στη δεύτερη πατέντα ο στρόφαλος λειτουργεί μόνος του, με το σύστημα να είναι τοποθετημένο στο ψαλίδι και το σύστημα μετάδοσης, κάτι που σημαίνει ότι είναι μια πιο πολύπλοκη και κοστοβόρα λύση, ούτως ώστε ηλεκτροκινητήρας και βενζινοκινητήρας να καταφέρουν να συνεργαστούν αρμονικά.

Φυσικά το γεγονός ότι η Yamaha προτιμάει το TMAX για να εξελίξει ένα υβριδικό σύστημα κάθε άλλο παρά τυχαίο είναι, αφού τα maxi scooter έχουν άπλετο αποθηκευτικό χώρο ο οποίος εν μέρει μπορεί να θυσιαστεί για την τοποθέτηση των συστημάτων-σε αντίθεση με sport και naked μοτοσυκλέτες όπου οι κατασκευαστές δεν έχουν χώρο ...ούτε για την κόρνα, ενώ το αγοραστικό κοινό είναι πολύ πιο ανοικτό σε τέτοιες τεχνολογίες.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Great Wall Motor Co., Ltd. ( GWM ) είναι μια κινέζικη εταιρείας κατασκευής αυτοκινήτων που αποφάσισε να εισέλθει στους δύο τροχούς με πολύ εντυπωσιακό τρόπο
Πληροφορίες από την Ινδία αναφέρουν ότι το επόμενο μοντέλο της σειράς των 400αριών θα μπορούσε να είναι το Tiger
Κάθε φορά που η CFMOTO παρουσιάζει ένα νέο μοντέλο, πάντα τραβάει την προσοχή!
Η Ducati αποτίει φόρο τιμής στον Ayrton Senna παρουσιάζοντας μια συλλεκτική έκδοση περιορισμένης παραγωγής Monster, τιμώντας την καριέρα του Βραζιλιάνου πιλότου της F1 και την κληρονομιά που άφησε πίσω του

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.