NS 431V: Δίχρονη race ρέπλικα από διασταύρωση NS 400R & VFR 400R NC30

Επιτυχημένος συνδυασμός


11.02.2022

Τα τελευταία χρόνια ανθεί στην Ιαπωνία το ρετρό-tuning με διάφορα συνεργεία βελτιώσεων να ασχολούνται με δημοφιλή μοντέλα του παρελθόντος ή να παρουσιάζουν δικές τους, ιδιαίτερες κατασκευές

Κείμενο: Μένιος Κατής

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το NS 431V.

Πρόκειται για μια ρέπλικα των δίχρονων αγωνιστικών GP, την οποία δημιούργησαν οι μηχανικοί της Auto Staff Suehiro τα καλύτερα στοιχεία από δύο θρυλικά μοντέλα της Honda: το NS 400R και το VFR 400R NC30.

Το ακόμα καλύτερο βέβαια είναι ότι αυτή η μοτοσυκλέτα πωλείται καθώς έχει πάρει την απαραίτητη έγκριση τύπου και μπορεί να κυκλοφορήσει κανονικά στο δρόμο!

Οι τύποι πήραν το 3κύλινδρο V 90 μοιρών δίχρονο μοτέρ 387 κ.εκ. του NS - ισχύς 72 hp @ 9500 σ.α.λ.- και το τοποθέτησαν στο NC30. Προφανώς και δεν ήταν τόσο απλή η διαδικασία, κάτι που εύκολα διαπιστώνει κανείς με μια επίσκεψη στην ιστοσελίδα του συνεργείου.

Για να πάρει σάρκα και οστά αυτή η εντυπωσιακή ρέπλικα χρειάστηκε να γίνουν πολλές τροποποιήσεις.

NS 431V

Το πλαίσιο έχει ενισχυθεί σε διάφορα σημεία, ενώ το σύστημα εξάτμισης αποτελείται από τρία τελικά που βγαίνουν το ένα κάτω από το ουραίο τμήμα και τα άλλα δύο στη δεξιά πλευρά. Οι τροχοί της είναι 17 ιντσών μπροστά και 18 ιντσών πίσω και «φορούν» ελαστικά διαστάσεων 120/60 και 150/60 αντίστοιχα.

Με εξαίρεση το πάνελ οργάνων που αποτελείται από το στροφόμετρο της Stack και τον ψηφιακό δείκτη θερμοκρασίας της Daytona, καθώς και την τρόμπα φρένου της Brembo όλα τα άλλα εξαρτήματα που χρησιμοποιήθηκαν είναι αυτά που υπήρχαν στα μοντέλα της Honda. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι μόλις 152 κιλά και το τελικό αποτέλεσμα, αν μη τι άλλο εντυπωσιακό.

Η τιμή της βασικής έκδοσης της NS 431V ξεκινά από τα 11.000 ευρώ και ανεβαίνει αναλόγως τα αξεσουάρ (αναρτήσεις με πιρούνι upside-down, αναβαθμισμένα φρένα, διαφορετικές ζάντες) ή το «κουστούμι» (σ.σ. στα χρώματα της Rothmans, της Νastro Azzurro, της Repsol, της Telefonica Movistar ή στον χρωματικό συνδυασμό της μοτοσυκλέτας του Freddie Spencer) που θα επιλέξει ο αναβάτης.

Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ: https://www.as-suehiro.jp

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.