Silence S01: Η Ισπανική λύση (Video)

Το πρόβλημα των μπαταριών και της φόρτισης τους δείχνει να απασχόλησε την Silence


Γράφει ο Γιάννης Γεωργιδάκης  //  16.11.2017
Οι ρυθμοί με τους οποίους εξαντλούνται τα αποθέματα ορυκτελαίων στο πλανήτη έχουν ήδη οδηγήσει τις αυτοκινητόβιομηχανίες στην κατεύθυνση των ηλεκτροκίνητων οχημάτων
 
Στις Ηνωμένες Πολιτείες η TESLA του Elon Musk είναι η μεγαλύτερη σε αξία αυτοκινητοβιομηχανία βάσει μετοχικής αξίας και τέταρτη παγκοσμίως. Σαν μέτρο σύγκρισης κρατήστε πως η BMW είναι πέμπτη στη σχετική κατάταξη.
 
Silence s01 4
 
Στο χώρο της μοτοσυκλέτας όμως όλοι φαίνεται να αντιμετωπίζουν το “πρόβλημα” της μπαταρίας. Ο περιορισμένος χώρος και οι απαιτήσεις στο θέμα της ισορροπίας σε συνδυασμό με το βάρος και τον όγκο των διαθέσιμων συσσωρευτών δημιουργεί ένα φαινομενικά άλυτο πρόβλημα. Αν όμως η ιστορία μας έχει διδάξει κάτι είναι ότι μπροστά σε άλυτα προβλήματα όσοι τολμούν να σκεφτούν πιο διευρυμένα (outside the box στα...ελληνικά) παρουσιάζουν πάντα τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις.
 
Silence s01 1
 
Η Silence μας έρχεται από την Ισπανία και εξειδικεύεται στα ηλεκτρικά δίτροχα. Στην EICMA παρουσίασε το τελευταίο της πόνημα με το όνομα S01. (Αν είχαν χιούμορ θα το βάφτιζαν Silence s01e01 αλλά μάλλον δε βλέπουν τόσες σειρές όσες εγώ)
 
Silence s01 6
 
Ο Carlos Sotelo, CEO της Silence έσπασε τη σιωπή του κατά τη διάρκεια της παρουσίασης και δήλωσε ότι στόχος της είναι να εξαλείψει τα δύο συχνότερα προβλήματα για τη χρήση ηλεκτρικών δικύκλων στη πόλη: Τα σημεία φόρτισης και το υψηλό κόστος απόκτησης.
 
Το S01 έχει τελική ταχύτητα 100 km/h και αυτονομία 100 χιλιομέτρων (υποθέτουμε όχι οδηγώντας με την τελική του) και οι άνθρωποι της Silence ισχυρίζονται ότι η εξοικονόμηση που προσφέρει σε σύγκριση με ένα scooter 125 κυβικών με κινητήρα βενζίνης φτάνει το 85%.
 
Silence s01 3
 
Δύο ιδέες κάνουν το S01 να ξεχωρίζει και η πρώτη αλλάζει όντως το πεδίο. Η μπαταρία του S01 είναι αφαιρούμενη με χερούλι και ροδάκια για ευκολότερη μεταφορά στο σπίτι η στο γραφείο αφού φορτίζει σε κανονική οικιακή πρίζα. Χρόνους φόρτισης δεν έχουμε ακόμα αλλά εάν κυμαίνονται σε λογικά πλαίσια οι άνθρωποι της Silence ίσως να έριξαν την ιδέα που θα αλλάξει την αγορά.
 
Η δεύτερη πρόταση της εταιρείας έχει πάλι να κάνει με τη μπαταρία, αλλά αυτή τη φορά είναι οικονομικής φύσης. Ο κύριος Sotelo έδωσε μεγάλη βάση σε ένα μοντέλο απόκτησης του s01 άνευ συσσωρευτή αλλά με ενοικίαση του, ισχυριζόμενος ότι αυτό θα μείωνε το κόστος του s01 έως και 40%.
 
Silence s01 5
 
Τέλος σε συνεργασία με την εταιρεία τηλεματικής Omoove κάθε s01 φεύγει από το εργοστάσιο ...δικτυωμένο. Με την εφαρμογή του για υπολογιστή και smartphone ο χρήστης έχει πρόσβαση σε όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες και τα δεδομένα του scooter ,αλλά και στην τοποθεσία του καθώς υπάρχει προεγκατεστημένο GPS.
 
Χωρίς να έχουμε ακόμη πλήρη εικόνα το Silence S01 φαίνεται μια ενδιαφέρουσα πρόταση,τόσο για το καλό του πλανήτη όσο και της τσέπης μας.G

Η Βρετανική εταιρεία μέσω του κορυφαίου της café racer, Thruxton R, παρουσίασε την νέα σειρά μοντέλων της TFC (Triumph Factory Custom)
Το νέο Moto Guzzi V85 TT έρχεται στις παγκόσμιες αγορές, μεταξύ των πρώτων στην Βόρεια Αμερική όπου είναι ήδη δυνατή η κράτηση, με παράδοση προγραμματισμένη για το Μάιο
Η Triumph Factory Custom σειρά είναι γεγονός και στην παρουσίαση αυτής, η Βρετανική εταιρεία παρουσίασε το εκπληκτικό νέο Rocket III
Με ένα διαφημιστικό video με τίτλο “The world’s favourite Indian” η Bajaj παρουσίασε στην Ινδία το ανανεωμένο Dominar 400