Νεα Μοντελα

EICMA 2021: Voge 500 AC Trofeo

Το επόμενο βήμα


30.11.2021

Παράλληλα με το πλήρως ανανεωμένο Trofeo των 350cc, η Voge (δηλαδή ο κολοσσός της Loncin με τα 2,5 εκατομμ. μοτοσυκλέτες και 3 εκατομμ. κινητήρες κάθε χρόνο) παρουσίασε και το ολόφρεσκο Trofeo των 500cc

Κείμενο: Ηλίας Μπόσμος

Συνδυάζει τις ρετρό, στρογγυλεμένες γραμμές με τη σύγχρονη τεχνολογία και όλα αυτά υποσχόμενο ότι δεν θα τινάξει την μπάνκα στον αέρα.

To μεγάλο μέλος της οικογένειας AC κινείται με έναν δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα 471cc ο οποίος αποδίδει 46,2hp στις 8.500rpm και 4.53 kgm ροπής στις 7.000 rpm, συνδυάζοντας τις αξιοπρεπείς επιδόσεις με τη δυνατότητα να οδηγηθεί με δίπλωμα Α2. Το μοτέρ είναι υγρόψυκτο, ψεκαστό (προμηθευτής είναι η Bosch) με δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής, πληροί τις προδιαγραφές Euro, ενώ ο συμπλέκτης είναι slipper, κοινώς περιορισμένης ολίσθησης.

Voge 500AC Trofeo 2

Το πλαίσιο είναι αστάλινο σωληνωτό, παρόμοιο με τα υπόλοιπα 500άρια της εταιρείας και οι αναρτήσεις της ΚΥΒ, με το ανεστραμμένο πιρούνι να είναι διαμέτρου 41 mm και με διαδρομή 128 mm. Πίσω συναντάμε φυσικά ένα μονό αμορτισέρ.

Στον τομέα των φρένων έχουμε ένα δικάναλο ΑΒS της Bosch (δύο δισκόφρενα 298mm με διπίστονες δαγκάνες της Nissin μπροστά και έναν δίσκο 240mm πίσω) ενώ την πέδηση (όπως και το κράτημα) αναλαμβάνουν επίσης τα γνωστά Αngel της Pirelli με διαστάσεις 120/70-17 και 160/60-17, δίνοντας ακόμα έναν πόντο στον ήδη πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.

Voge 500AC Trofeo 8

Τα φώτα είναι LED (διαθέτει και DRL φώτα), η σέλα βρίσκεται στα 790 mm, ενώ η οθόνη είναι έγχρωμη TFT με συνδεσιμότητα. Το βάρος βρίσκεται στα 198κιλά, με το 19άρι ρεζερβουάρ γεμάτο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.