Νεα Μοντελα

CFMoto SR-C21: Superbike Concept που ετοιμάζεται για παραγωγή! (Video)

Χάρμα ιδέσθαι!


18.10.2021

Η σειρά SR της CFMoto περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή τα 250SR και 300SR. Στις προθέσεις της Κινεζικής μάρκας όμως είναι μια νέα έκδοση με κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού που θα κάνει τη διαφορά.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Αυτό μπορεί να συμπεράνει κανείς κοιτώντας το απίθανο superbike concept με την ονομασία SR-C21 που παρουσίασε προσφάτως η εταιρεία. Μια μοτοσυκλέτα με εντυπωσιακή εμφάνιση που δεν θα μείνει μόνο ως concept αλλά όπως αναφέρουν οι πληροφορίες που έρχονται από την Κίνα, θα περάσει στην παραγωγή, με την τελική έκδοση να παρουσιάζεται στο πρώτο μισό του 2022.

Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη πληροφόρηση σχετικά με τον κινητήρα που τροφοδοτεί το concept. Λέγεται πως είναι δικύλινδρος 400 κ. εκ. ενώ υπάρχουν σενάρια ακόμα και για τον δικύλινδρο παράλληλο του 800MT (σ.σ. δηλαδή εκείνον του KTM 790). 

Από κει και πέρα σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, το εν λόγω concept έχει σχεδιασθεί και αναπτυχθεί από το κέντρο έρευνας και ανάπτυξης (R&D) της CFMoto στην Ευρώπη. Το αποτέλεσμα, όπως μπορείτε να διαπιστώσετε, είναι εντυπωσιακό, με επιθετική και άκρως φουτουριστική σχεδίαση, τόσο στο εμπρόσθιο τμήμα με τα υπέροχα φωτιστικά σώματα LED που θυμίζουν μπούμερανγκ, όσο και πίσω, με το αιχμηρό ουραίο τμήμα.  

Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με κορυφαία καλούδια, όπως πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Ohlins, φρένα της Brembo με τρία δισκόφρενα και ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων. Σημειώστε δε ότι οι μπροστινοί δίσκοι διαθέτουν προστατευτικό κάλυμμα. Το σύστημα εξάτμισης είναι της SC Project, τα μαρσπιέ είναι πλήρως ρυθμιζόμενα, ενώ τα clip ons βρίσκονται κάτω από την τιμονόπλακα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli Diablo Supercorsa. 

To SR-C21 είναι κατασκευασμένο πάνω σε ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα και διαθέτει μονόμπρατσο ψαλίδι. Τα φέρινγκ εφοδιάζονται με αεροδυναμικά πτερύγια, ενώ το πάνελ οργάνων αποτελείται από έγχρωμη οθόνη TFT που διαθέτει Bluetooth και μπορεί να συνδεθεί με smartphone. 

Πρόκειται αν μη τι άλλο για μια εντυπωσιακή κατασκευή που προφανώς προετοιμάζει το έδαφος για το πρώτο superbike της CFMoto και η οποία οποίο έρχεται λίγες μέρες μετά την είδηση ότι το 2022 η Κινεζική μάρκα θα μπει στα MotoGP κατεβάζοντας δύο μοτοσυκλέτες στη Moto3.

Αναμένουμε με τεράστιο ενδιαφέρον! 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.