Νεα Μοντελα

Cyclone RA9 Concept: Με ιταλικό DNA!

Εφοδιάζεται με V2 90 μοιρών της Aprilia!


30.09.2021

Το Cyclone RA9 Concept έκανε το ντεμπούτο του στην 19η Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας της Κίνας (CIMA 2021) και με την εντυπωσιακή του σιλουέτα κέντρισε πάνω του τα βλέμματα.

Κείμενο: Μένιος Κατής

Πρόκειται για ένα cruiser με κινητήρα 1.000 κ. εκ. που παρουσιάστηκε ως concept αλλά δεν αποκλείεται σύντομα να το δούμε στην παραγωγή. Αν και πρόκειται για Κινεζικό μοντέλο έχει ιταλικό DNA μιας και πολλά εξαρτήματά του προέρχονται από τα Aprilia Shiver και Dorsoduro, τα οποία θυμίζουμε πως σταμάτησαν να παράγονται

Tο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα και το πίσω τμήμα από κράμα χάλυβα του RA9 προέρχονται από τα δύο ιταλικά μοντέλα. Το ψαλίδι στην περίπτωση του Κινέζικου concept είναι μονόμπρατσο, ενώ οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες και αποτελούνται από πιρούνι upside-down και μονό αμορτισέρ πλάγια τοποθετημένο.

Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τρία δισκόφρενα, δύο μπροστά διαμέτρου 320 mm και ένα πίσω, τα οποία συνδυάζονται με ακτινικές δαγκάνες J.Juan. Για μεγαλύτερη ασφάλεια του αναβάτη υπάρχει και διπλοκάναλο ABS της Bosch.

Cyclone RX6: Τα κύρια χαρακτηριστικά του κινέζικου sport touring (Video)

Από αισθητικής άποψης το RA9 διαθέτει επιθετική εμφάνιση, ειδικά στο πίσω μέρος με το αριστοτεχνικά κατασκευασμένο ουραίο τμήμα που ενσωματώνει δύο λεπτά φωτιστικά σώματα κάθετα τοποθετημένα, όπως επίσης και το τελικό της εξάτμισης. Είναι μοντέλο αυστηρά μονόσελο καθώς δεν υπάρχει χώρος για συνεπιβάτη.

Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, αυτός μπορεί να φέρει τα λογότυπα της Cyclone ωστόσο προέρχεται από την Aprilia, αλλά είναι ελαφρώς τροποποιημένος. Πρόκειται για έναν V2 90 μοιρών χωρητικότητας 987 κ. εκ. που αποδίδει 112 hp @ 9.500 σ.α.λ. και 98 Nm ροπής @ 7.500 σ.α.λ.

To βάρος της μοτοσυκλέτας συμπριλαμβανομένων των υγρών της είναι 215 κιλά.

Cyclone: RX850, cruiser 1.000 κ.εκ, δύο adventure, scooter και café racer

Cyclone RA9 Concept 9

Η συνεργασία με το Piaggio Group

H Cyclone αποτελεί την premium μάρκα της Zongshen, ενός εκ των μεγαλύτερων κατασκευαστών οχημάτων και κινητήρων στην Κίνα. To Zongshen Industry Group αποτελεί συνεργάτη του Gruppo Piaggio από το 2004 όταν και δημιουργήθηκε η κοινοπραξία Zongshen Piaggio Foshan.

Η βάση της κοινοπραξίας βρίσκεται στην πόλη Foshan και οι εγκαταστάσεις της έχουν τη δυνατότητα παραγωγής 500.000 οχημάτων ετησίως. Στις εγκαταστάσεις υπάρχει επίσης κέντρο έρευνας και ανάπτυξης στο οποίο απασχολούνται περισσότεροι από 50 μηχανικοί, όπως και εργαστήρια για δοκιμές υλικών. Το σύστημα διαχείρισης ακολουθεί τα πρότυπα της Piaggio, ενώ ο βασικός εξοπλισμός παραγωγής και δοκιμών προέρχεται από την Ιταλία.

Σε αυτές τις εγκαταστάσεις γίνεται η παραγωγή κάποιων μοντέλων της Piaggio και της Aprilia που προορίζονται για τις αγορές της Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, της Νοτιοανατολικής Ασίας, της Ανατολικής Ασίας, της Μέσης Ανατολής, της Αφρικής και της Ωκεανίας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.