Νεα Μοντελα

KTM RC 2022: Τρεις ολοκαίνουργιες μοτοσυκλέτες (Video)

125, 200 και 390


01.09.2021

H ολοκαίνουργια σειρά RC, σύμφωνα με την KTM, είναι έτοιμη να βγει από το pit lane και να στηθεί στην γραμμή εκκίνησης

Με σχεδιασμό εμπνευσμένο από το Grand Prix, αγωνιστικό πλαίσιο και ηλεκτρονικά υψηλής τεχνολογίας, τα νέα RC 125, 200 και 390 είναι έτοιμα να επικρατήσουν στην κατηγορία των μικρών supersport.

Η νέα σχεδίαση, εμπνευσμένη από το Grand Prix, με νέους χρωματικούς συνδυασμούς να τονίζουν περαιτέρω τον σπορ χαρακτήρα των μοτοσυκλετών, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές. Όλα τα πλαστικά έχουν ανασχεδιαστεί, προσδίδοντας μεγαλύτερο μέγεθος στις μοτοσυκλέτες, ενώ ταυτόχρονα η αεροδυναμική των μοντέλων είναι πλήρως αναθεωρημένη και η προστασία του αναβάτη, από αέρα και καιρικές συνθήκες σαφώς καλύτερη. Επιπλέον το φέρινγκ διπλών τοιχωμάτων κατευθύνει τη θερμότητα που παράγει ο κινητήρας μακριά από τον αναβάτη.

KTM RC 125 4

Το ουραίο τμήμα της μοτοσυκλέτας έχει μικρύνει, δείχνοντας πλέον πιο επιθετικό, και αναδεικνύοντας όσο το δυνατόν περισσότερο το ανασχεδιασμένο ατσάλινο υποπλαίσιο.

Ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στη βελτίωση της συνολικής εργονομίας. Η σχεδίαση του νέου ρεζερβουάρ είναι πιο λεπτή, στην περιοχή των γονάτων και επιτρέπει στον αναβάτη να κινείται ευκολότερα στη μοτοσυκλέτα. Ανασχεδιασμένο συνολικά είναι το κόκπιτ και η ζελατίνα. Το νέο φέρινγκ αφαιρείται εύκολα, με μειωμένο αριθμό βιδών και επανασχεδιασμένο σύστημα στερέωσης. Αυτό καθιστά πιο γρήγορη και εύκολη την αλλαγή του «πολιτικού» με το αγωνιστικό φέρινγκ, που θα είναι διαθέσιμο από την KTM. Ωστόσο, οι πιο αξιοσημείωτες αλλαγές της γκάμας KTM RC βρίσκονται κάτω από το νέο φέρινγκ.

Η γκάμα RC 2022 εξελίχθηκε με έμφαση στην εξοικονόμηση βάρους. Οι νέοι τροχοί είναι κατά 3,4 κιλά ελαφρύτερη, ενώ από το νέο σύστημα πέδησης ByBre εξοικονομηθήκαν 960 γραμμάρια. Το πλαίσιο επίσης, είναι κατά 1,5 ελαφρύτερο.

KTM RC 390 6

Νέες είναι και οι αναρτήσεις, με το πιρούνι WP APEX, ανοιχτού φυσιγγιού να διαθέτει απόσβεση συμπίεσης στο αριστερό καλάμι και απόσβεση επαναφοράς στο δεξί, ρυθμιζόμενες σε 30 κλικ.
Το κορυφαίο KTM RC 390 είναι εξοπλισμένο με αμορτισέρ WP APEX, το οποίο προσφέρει ρύθμιση προφόρτισης και απόσβεσης επαναφοράς σε 5 κλικ.

Το KTM RC 125 διαθέτει πιρούνι με ανοιχτού φυσιγγίου WP APEX με μια νέα σπορ εργοστασιακή ρύθμιση και νέο αμορτισέρ WP APEX με λειτουργικότητα split piston funcionality.

Όλα τα μοντέλα τροφοδοτούνται από υπερσύγχρονο τετράχρονο, μονόκυλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα με δύο εκκεντροφόρους, τέσσερις βαλβίδες και ηλεκτρονικό ψεκασμό καυσίμου. Για το 2022, η γκάμα KTM RC αποδίδει περισσότερη ροπή σε σύγκριση με τα προηγούμενα μοντέλα χάρη στη νέα σχεδίαση του κιβωτίου ταχυτήτων. Το KTM RC 390 έλαβε επίσης μια νέα χαρτογράφηση κινητήρα για αυξημένη ροπή και καλύτερη λειτουργία.

Από άποψη ηλεκτρονικών, τα νέα RC βάζουν πολύ ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των Supersport μικρού κυβισμού, με το KTM RC 390 να διαθέτει μια σειρά από βοηθήματα αναβάτη που συνήθως διατίθενται μόνο σε μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες. SUPERMOTO ABS, Cornering ABS και Cornering MTC και το προαιρετικό Quickshifter+.

KTM RC 390 1

Το KTM MY RIDE μπορεί τώρα να προστεθεί και στα KTM RC 125 και KTM RC 390, χάρη στη νέα έγχρωμη οθόνη TFT, η οποία επιτρέπει στους αναβάτες να έχουν πρόσβαση σε σημαντικές πληροφορίες με μια ματιά, ενώ έχουν την δυνατότητα να προσαρμόσουν τον τρόπο προβολής των πληροφοριών. Η οθόνη προσαρμόζει επίσης αυτόματα τη φωτεινότητά της στο φως του περιβάλλοντος.

Η σειρά νέας γενιάς KTM RC θα είναι διαθέσιμη στους εμπόρους τον Μάρτιο του 2022.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.