Νεα Μοντελα

Η Κινεζική Zeths παρουσίασε δικύλινδρο V κινητήρα 1.000 κ. εκ.

Έρχονται Κινέζοι με χιλιάρια!


15.07.2021

Άλλη μια εταιρεία έρχεται να προστεθεί στη λίστα των Κινέζων κατασκευαστών που κατασκευάζουν ή έχουν στα σκαριά κινητήρες μεσαίου και μεγάλου κυβισμού που χρησιμοποιούνται ή θα χρησιμοποιηθούν σε επερχόμενα μοντέλα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Μετά την Benelli με τον τρικύλινδρο 1200άρη που είδαμε στο GT (δείτε εδώ), την CFMoto με τον δικύλινδρο παράλληλο 800άρη που προέκυψε από την συνεργασία με την ΚΤΜ (δείτε εδώ), τον τρικύλινδρο σε σειρά 1.000 κ. εκ. που ετοιμάζει η Zontes (δείτε εδώ) και τον τετρακύλινδρο σε σειρά 700 κ. εκ. της Benda (δείτε εδώ), άλλη μια εταιρεία ετοιμάζεται να μπει στο παιχνίδι.

Zeths 5

Πρόκειται για την Zeths, η οποία μέχρι πρότινος κατασκεύαζε μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού χρησιμοποιώντας κινητήρες της Lifan. Η εν λόγω εταιρεία παρουσίασε προ ημερών έναν νέο κινητήρα τον οποίο ονομάζει ZT 1000. Πρόκειται για ένα δικύλινδρο σε διάταξη V 60 μοιρών υγρόψυκτο μοτέρ με δύο εκκεντροφόρους που εξελίχθηκε από την ίδια την Zeths.

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις που έκανε η εταιρεία ο κινητήρας αποδίδει 82 hp @ 8.000 σ.α.λ. 90 Nm ροπής @ 5.500 σ.α.λ. και ζυγίζει 93 κιλά. Το καλό με αυτόν τον κινητήρα είναι πως με κάποιες μικρές τροποποιήσεις οι τιμές απόδοσης μπορούν να αυξηθούν, όπως ανέφεραν στελέχη της Zeths. Αρχικά προορίζεται για μοντέλα cruiser και εν συνεχεία θα χρησιμοποιηθεί και σε άλλα μοντέλα.

Zeths 7

Παράλληλα, η εταιρεία παρουσίασε και κάποια σχέδια νέων μοντέλων με κινητήρες χωρητικότητας από 1.000 έως 1.200 κ. εκ. όπως επίσης και μια σπορ μοτοσυκλέτα με δικύλινδρο κινητήρα 500 κ. εκ. της Loncin, το οποίο θα παρουσιαστεί τον Σεπτέμβρη.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η ιταλική εταιρεία παρουσιάζει το TANAMI, ένα full face πολλαπλών χρήσεων σχεδιασμένο για αναβάτες που αναζητούν την απόλυτη ισορροπία ανάμεσα στην ασφάλεια, την άνεση και την προσαρμοστικότητα, είτε ταξιδεύουν στην άσφαλτο είτε περιπλανώνται σε χωμάτινες διαδρομές
Το Hornet 750, που «φρεσκαρίστηκε» το 2025 έφτασε στη χώρα μας σε τέσσερα χρώματα και τιμή κατά 1.000€ υψηλότερη από την έκδοση 2024
Το ανανεωμένο Transalp έφτασε στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματικούς συνδυασμούς
Μια Speed Triple που γεννήθηκε για πίστα αλλά κυκλοφορεί νόμιμα στο δρόμο – η RX είναι η πιο «αγωνιστική» Triumph της σειράς και το αποδεικνύει σε κάθε λεπτομέρεια

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.