Παρίσι: Μείωση ορίου ταχύτητας στα 30 km/h - τέλος η δωρεάν στάθμευση μοτοσυκλετών και scooter

H δήμαρχος της γαλλικής πρωτεύουσας είναι αποφασισμένη


13.07.2021

Στη λήψη δραστικών μέτρων που έχουν ως στόχο να μετατρέψουν το Παρίσι σε μια πόλη που θα μπορούν να απολαμβάνουν οι πεζοί, προχωρά η Δήμαρχος Anne Hidalgo

Κείμενο: Μένιος Κατής

Τα μέτρα περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων μείωση του ορίου ταχύτητας, σημαντική μείωση των χώρων στάθμευσης και σταδιακά απαγόρευση κυκλοφορίας μηχανοκίνητων οχημάτων στο κέντρο της Πόλης του Φωτός.

Αρχής γενομένης από τον Αύγουστο το μέγιστο όριο ταχύτητας στους δρόμους του Παρισιού -πλην ελαχίστων εξαιρέσεων- ορίζεται στα 30 km/h, μια κίνηση που όπως λένε τα στελέχη του Δήμου, αποσκοπεί στη μείωση των ατυχημάτων και της ηχορύπανσης (δείτε εδώ) και η οποία θα συντελέσει στο να γίνει η γαλλική πρωτεύουσα σε μια πιο φιλική προς το περιβάλλον πόλη.

Το επόμενο βήμα είναι η μείωση των χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών στους δρόμους. Σήμερα υπάρχουν στους δρόμους του Παρισιού 140.000 θέσεις στάθμευσης, με την Δήμαρχο να έχει δεσμευτεί πως μέσα στα επόμενα χρόνια 60.000 από αυτές θα μετατραπούν σε πεζόδρομοι.

Επιπλέον, μέχρι το 2022 θα καταργηθεί η δωρεάν στάθμευση μοτοσυκλετών και scooter στους δρόμους, με τους οδηγούς να καλούνται να καταβάλουν ωριαίο τέλος στάθμευσης, ενώ θα αυξηθεί η ωριαία χρέωση για τη στάθμευση των αυτοκινήτων. Στόχος είναι στο άμεσο μέλλον να απαγορευθεί η πρόσβαση μηχανοκίνητων οχημάτων στο κέντρο της πόλης.

Παρά τις έντονες αντιδράσεις, η Hidalgo δηλώνει αποφασισμένη να προχωρήσει στην εφαρμογή των μέτρων που θα μετατρέψουν το Παρίσι σε μια πιο φιλική προς τους κατοίκους, τους επισκέπτες και το περιβάλλον, πόλη. Σε αυτό το πλαίσιο μάλιστα υποσχέθηκε να διπλασιάσει τους πόρους που διατίθονται σε ετήσια βάση (από 500 εκατομμύρια ευρώ στο 1 δισ. ευρώ) για την καθαριότητα, τη συντήρηση των δρόμων και την βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης στη γαλλική πρωτεύουσα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η μεσαία naked της είναι η πρώτη κινέζικη μοτοσυκλέτα που λαμβάνει το διάσημο βραβείο
To Django είναι ότι η Vespa για την Piaggio. Ένα ξεχωριστό brand name στην γκάμα της Peugeot, ένα εμβληματικό μοντέλο που έχει στις ρίζες του στο 1953
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.