Νεα Μοντελα

Brixton Felsberg 125 XC: Ό,τι πρέπει για πρώτη μοτοσυκλέτα

Scrambler για όλους


13.07.2021

Η Brixton εμπλουτίζει την προϊοντική της γκάμα με ένα νέο μοντέλο μικρού κυβισμού που απευθύνεται κατά κύριο λόγο σε νέους οδηγούς, αλλά και σε εκείνους που θέλουν μια προσιτή μοτοσυκλέτα με στυλ για τις καθημερινές μετακινήσεις στην πόλη και για παιχνίδι στο χώμα

Κείμενο: Μένιος Κατής

Πρόκειται για το Felsberg 125 XC ένα μικρό scrambler με ρετρό αισθητική που δεν περνά απαρατήρητο. Τροφοδοτείται από έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 125 κ. εκ. προδιαγραφών Euro5 που διαθέτει ηλεκτρονικό ψεκασμό και αποδίδει 11.3 hp @ 9.000 σ.α.λ. Πατά πάνω σε (ακτινωτούς) τροχούς διαστάσεων 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω. Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν δύο δισκόφρενα -διαμέτρου 276 mm μπροστά και 220 mm πίσω- που διαθέτουν σύστημα CBS (Combined Braking System).

Brixton Felsberg 125 XC 5

Τα τρακτερωτά ελαστικά της Kenda, το ψηλό φτερό μπροστά, οι φυσούνες στα καλάμια και οι αναρτήσεις με τις μεγάλες διαδρομές (τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά και διπλά αμορτισέρ πίσω), σε προδιαθέτουν να παίξεις μαζί του στο χώμα.

To Felsberg 125 XC διαθέτει επίσης στρογγυλό προβολέα LED, φλατ τιμόνι, μεγάλη σέλα, πανέμορφο χρωμιωμένο ρεζερβουάρ και ποδιά κινητήρα. Το βάρος της κατασκευής είναι στα 134 κιλά (πλήρης υγρών), ενώ η μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει, σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι 99 km/h.

Brixton Felsberg 125 XC 2

Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση, η Brixton ανακοινώνει 2.5 λίτρα ανά 100 χλμ. Η τιμή του ορίζεται στα 2.999 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.