Νεα Μοντελα

Benelli 302R 2021: Έρχεται Ευρώπη

Αλλαγμένο παντού


07.07.2021

Το entry level supersport της ιταλικής εταιρείας θα "πατήσει" σύντομα ευρωπαϊκό έδαφος, δίνοντας στους νέους αναβάτες μια κορυφαία επιλογή στην κατηγορία σπορ μοτοσυκλετών

Κείμενο: Μένιος Κατής

Οι αλλαγές που φέρει το μοντέλο του 2021 είναι πολλές και σημαντικές, καθώς δεν περιορίζονται μόνο στις αισθητικές παρεμβάσεις.

Το 302R απέκτησε ολοκαίνουργιο, ακόμα πιο σπορ «κουστούμι», με νέα γραφικά στις επιφάνειες, όπως επίσης και νέο φωτιστικό σώμα LED που είναι πλέον σε κάθετη διάταξη. Νέα είναι και η ουρά, που ενσωματώνει καινούργιας σχεδίασης φωτιστικό σώμα LED.

Benelli 302R 2021 11

Αρκετή δουλειά έχει γίνει στον τομέα του πλαισίου, το οποίο έχει ανασχεδιαστεί ώστε να είναι ελαφρύτερο και να έχει μεγαλύτερη ακαμψία. Γενικότερα στον τομέα του βάρους, έχει γίνει πολύ καλή δουλειά με την εταιρεία να αναφέρει πως το νέο 302R ζυγίζει 182 κιλά με τα υγρά του, έτοιμο για βόλτα. Σημειώστε πως ο προκάτοχός του ζυγίζει 180 κιλά άνευ υγρών.

Benelli 302R 2021 4

Στον τομέα του κινητήρα, έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες τροποποιήσεις ώστε ο παράλληλος δικύλινδρος υγρόψυκτος των 302 κ. εκ. να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro5.
Σε αυτήν την περίπτωση έχουμε μια μικρή μείωση της απόδοσης σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο. Για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, η μέγιστη ισχύς που ανακοινώνει η εταιρεία για το νέο 302R είναι 35.17 hp @ 11.000 σ.α.λ. (από 38 hp @ 10.000 σ.α.λ.), με την τιμή της ροπής ωστόσο να είναι αυξημένη στα 27 Nm @ 9.000 σ.α.λ. (από 25.6 Nm @ 9.750 σ.α.λ.).

Benelli 302R 2021 3

Το ανάποδο πιρούνι 41 mm έχει αποκτήσει ρύθμιση ως προς την προφόρτιση, ενώ σε ό,τι αφορά στον τομέα της πέδησης, συναντάμε δύο νέα δισκόφρενα μπροστά που δεν είναι τύπου μαργαρίτας, τα οποία συνδυάζονται πλέον με τετραέμβολες δαγκάνες. Το σύστημα ενισχύεται με δικάναλο ABS.

Το κερασάκι στην τούρτα έρχεται να βάλει το νέο πλήρως ψηφιακό πάνελ οργάνων με έγχρωμη οθόνη TFT που αντικαθιστά τα αναλογικά όργανα που υπήρχαν μέχρι πρότινος.

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Σε όλες τις ταινίες Mad Max έχουμε δει απίστευτα οχήματα, είτε είχαν δύο, τέσσερις ή περισσότερους τροχούς
Έχουν περάσει πέντε χρόνια από τότε που η Κινέζικη εταιρεία άρχισε να εξελίσσει έναν τρικύλινδρο κινητήρα στο εργοστάσιο στην Guangzhou.
Είναι πολύ πιθανό αυτή η μοναδική μοτοσυκλέτα που δημιουργήθηκε από την CFMOTO να είναι σε μεγάλο βαθμό ίδια με την τρικύλινδρη supersport παραγωγής που αναμένεται να παρουσιαστεί σύντομα
Η SYM  φέρνει στην Ελλάδα το JET 14 EVO 125 L/C με υγρόψυκτο κινητήρα και δικάναλο ABS

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.