Νεα Μοντελα

Honda CRF450R 2022: Μικρές αναβαθμίσεις για τον Πρωταθλητή

Βασισμένο στην μοτοσυκλέτα του Tim Gajser


26.05.2021

Μετά τις ριζικές αλλαγές του που υπέστη πέρσι το CRF450R (MY2021), η Honda προχωρά φέτος σε μικρές αναβαθμίσεις για το μοντέλο 2022


Το CRF450R αποτελεί σημείο αναφοράς στο παγκόσμιο Μotocross τα τελευταία χρόνια με τον 24χρονο Σλοβένο Tim Gajser να έχει κατακτήσει τα δύο τελευταία Πρωταθλήματα (2019 & 2020).

Για το μοντέλο του 2022 το HRC έχει εστιάσει πάνω σε λεπτομέρειες που θα κάνουν το «καθαρόαιμο» ακόμα καλύτερο.

Οι βελτιώσεις επικεντρώνονται στις νέες ρυθμίσεις της ECU που συνδράμουν στην πιο ομαλή οδηγισημότητα, όπως επίσης και σε νέες ρυθμίσεις των αναρτήσεων της Showa που συμβάλουν στη βελτίωση της απόσβεσης ισορροπίας μεταξύ του εμπρός και του πίσω μέρους. Το πλαίσιο παραμένει ίδιο και είναι παρόμοιο με εκείνο της αγωνιστικής CRF450RW του Gajser, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς υγρά είναι στα 105.8 κιλά.

honda crf450r 2022 3

Το σύστημα HSTC (Honda Selectable Torque Control) συντελεί στην εξάλειψη του σπιναρίσματος του πίσω τροχού και στη μεγιστοποίηση της πρόσφυσης, ενώ ρυθμίζεται ως προς τρία επίπεδα.

Στο επίπεδο 1 παρεμβαίνει πιο ελαφριά και μετά από μεγαλύτερο χρονικό διάστημα - χρήσιμο για τη μείωση του σπιναρίσματος και τη διατήρηση του ελέγχου στις σφιχτές στροφές.
Στο επίπεδο 3 το σύστημα επεμβαίνει γρηγορότερα και πιο δυνατά και επομένως είναι χρήσιμο σε πιο ολισθηρές, λασπώδεις συνθήκες.
Στο επίπεδο 2 προσφέρει ένα ενδιάμεσο σημείο μεταξύ 1 και 3 όσον αφορά στην ταχύτητα και στη δύναμη της παρέμβασης.

honda crf450r 2022 7

Παράλληλα, υπάρχει και η επιλογή απενεργοποίησης του συστήματος.

Όταν ο κινητήρας τίθεται σε λειτουργία, το σύστημα χρησιμοποιεί τις τελευταίες επιλεγμένες ρυθμίσεις.

Σε ό,τι αφορά στο Launch Control, ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του τρία επίπεδα.

Level 3: 8.250 σ.α.λ., λασπώδεις συνθήκες / αρχάριος.
Level 2: 8.500 σ.α.λ., στεγνές συνθήκες/μέσου επιπέδου αναβάτης
Level 1: 9.500 σ.α.λ., στεγνές συνθήκες/έμπειρος αναβάτης

Τέλος, ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και τον τρόπο απόδοσης του κινητήρα μέσω τριών διαθέσιμων χαρτογραφήσεων. Αυτό γίνεται μέσω του συστήματος Engine Mode Select Button (EMSB) και τα διαθέσιμα επίπεδα είναι τα εξής:

Mode 1: Στάνταρ απόδοση
Mode 2: Ομαλή απόδοση
Mode 3: Επιθετική απόδοση

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.