Νεα Μοντελα

Kymco AK550 2021: Ανανέωση και Εuro5 για το maxi scooter

Ride by Wire για το ανανεωμένο μοντέλο


09.04.2021

Στην αναβάθμιση του AK550 προχώρησε η Kymco, ώστε να πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το mega scooter της Kymco, αποτελεί ένα από τα κορυφαία μοντέλα της κατηγορίας.

Μετά τις απαραίτητες τροποποιήσεις που έγιναν από τους μηχανικούς της εταιρείας, ο δικύλινδρος σε σειρά, 8-βάλβιδος, υγρόψυκτος κινητήρας 550 κ. εκ., με δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, ομαλής λειτουργίας και άμεσης απόκρισης, έχει πλέον κατάτι μικρότερη ιπποδύναμη σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Η μέγιστη ισχύς είναι στους 51.7 hp @ 7.500 σ.α.λ. (από 53.5 hp), με την τιμή της ροπής ωστόσο να διατηρείται στα ίδια επίπεδα, όπερ σημαίνει 55.64 Nm @ 5.500 σ.α.λ.

Nέο είναι το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο γκάζι, το οποίο σύμφωνα με την Kymco, κάνει πιο εύκολη τη ζωή του αναβάτη στις μετακινήσεις εντός πόλης.

Από κει και πέρα, μειώθηκε κατά 2.5 λίτρα η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ (από τα 15 στα 12.5 λίτρα) και το συνολικό βάρος της κατασκευής είναι 230 κιλά. Πλαίσιο και ψαλίδι είναι αλουμινένια και οι τροχοί 15 ιντσών με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης Metzeler Feel Free.

Το AK550 του 2021 διατηρεί αναλλοίωτες όλες τις αρετές και τα τεχνολογικά καλούδια όπως για παράδειγμα το δικάναλο σύστημα ABS Bosch 9.1, τις εντυπωσιακές ψηφιακές οθόνες TFT και το σύστημα συνδεσιμότητας Noodoe που παρέχει μέσω της ειδικής εφαρμογής για Smartphone, πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες (GPS, πρόγνωση καιρού, έξυπνη πυξίδα, βρες το scooter μου κλπ) καθώς και σε χρήσιμες ενημερώσεις (νέα, αναπάντητες κλήσεις, social media κλπ), το σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί "keyless go", τα θερμαινόμενα γκριπ,

Αναμένουμε με ενδιαφέρον την επίσημη ενημέρωση της ελληνικής αντιπροσωπείας, αλλά και την τιμή διάθεσης του AK550 2021 στη χώρα μας.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας
Θέλετε μια ποιοτική custom κατασκευή, με την αύρα του παρελθόντος χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία. Η Mutt Motorcycles ειδικεύεται σε αυτές

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.