Νεα Μοντελα

Suzuki Burgman 400 2021: Euro 5 και traction control (Video)

To 2021 γίνεται 23 ετών


31.03.2021

Η Suzuki παραμένει πιστή στην φιλοσοφία της να κρατάει χωρίς πολλές αλλαγές τα μοντέλα στην γκάμα της. Το ίδιο συνέβη και με το Burgman 400

H προσαρμογή στις προδιαγραφές Euro5 ήταν επιβεβλημένη. O κινητήρας βρέθηκε στο επίκεντρο των αλλαγών. Η κυλινδροκεφαλή είναι νέας σχεδίασης, πάντα με δύο μπουζί και σύμφωνα με την Suzuki, έχει βελτιωθεί η καύση και έχει μειωθεί η κατανάλωση. Ο χρονισμός και η έγχυση καυσίμου αναθεωρήθηκαν. Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας των 400 κ.εκ., διαθέτει ισχύ 29,3 ίππων, αντί για 31 στην έκδοση Euro4 και 3,58 kgm ροπή, αντί για 3,67. Παρ’ όλα αυτά η τελική ταχύτητα αυξήθηκε κατά 2 χλμ/ώρα, φθάνοντας τα 135.

Το νέο Burgman διαθέτει πιο πλήρη εξοπλισμό. Το traction control, με δυνατότητα απενεργοποίησης φροντίζει για την ασφάλεια.

 Suzuki Burgman 400 2021 7

Διαθέτει σύστημα Easy Start για πιο εύκολες εκκινήσεις. Με ένα και μόνο πάτημα της μίζας, γυρίζει μέχρι ο κινητήρας του scooter να πάρει μπροστά.

Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται, χειρόφρενο, πάνελ οργάνων με οθόνη LCD, αναλογικό ταχύμετρο και στροφόμετρο, δύο μεγάλα ντουλαπάκια στην ποδιά με θύρα φόρτισης στο δεξί, αποθηκευτικό χώρο 42 λίτρων κάτω από την σέλα, ABS με ελαφρύτερη μονάδα κατά 36 γραμμάρια, αντικλεπτικό διακόπτη και immobilizer, φωτιστικά σώματα LED, μεγάλο ανεμοθώρακα.

 Suzuki Burgman 400 2021 12

Η διάθεσή του θα ξεκινήσει από το καλοκαίρι του 2021.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.