Η Ισπανία σχεδιάζει την επιβολή χρήσης γαντιών στους οδηγούς μοτοσυκλέτας

Κάποια στιγμή όλα αυτά πρέπει να αρχίσουν να συζητιούνται και στην χώρα μας


30.03.2021

Για να οδηγήσεις μια μοτοσυκλέτα καλό είναι να τηρείς κάποιους βασικούς κανόνες ασφάλειας. Ωραία τα t-shirts, οι σαγιονάρες και οι βερμούδες, όμως είναι ακατάλληλα για οδήγηση οποιουδήποτε τύπου δικύκλου (ναι ακόμα και ποδηλάτου)!

Κείμενο: Μένιος Κατής - Φωτογραφία: Θοδωρής Ερμήλιος

Ο απαραίτητος εξοπλισμός θα πρέπει να γίνει κάτι σαν τη μάσκα που χρησιμοποιούμε τώρα για να θωρακιστούμε από την πανδημία. Δυστυχώς έχουμε φτάσει στο σημείο να πρέπει να μας επιβάλλουν κάτι για να συμμορφωθούμε. Και αυτό ισχύει προφανώς και στην περίπτωση του εξοπλισμού αναβάτη. Θα πρέπει να πάψουμε πια να «φοράμε» το κράνος στους αγκώνες και να κατανοήσουμε ότι το κράνος σώζει ζωές. Να μας γίνει μια συνήθεια και όχι άλλη μια υποχρέωση. Όπως επίσης θα πρέπει να μάθουμε να χρησιμοποιούμε ένδυση και υπόδηση κατάλληλη για την περίσταση (οδήγηση μοτοσυκλέτας).

Σε κάποιες χώρες της Ευρώπης η χρήση κάποιων βασικών ειδών εξοπλισμού για τους οδηγούς μοτοσυκλετών έχει γίνει υποχρεωτική. Και φυσικά δεν μιλάμε μόνο για τα κράνη. Στη Γαλλία για παράδειγμα, η χρησιμοποίηση εγκεκριμένων γαντιών από τους μοτοσυκλετιστές είναι επιβεβλημένη. Και απ' ότι φαίνεται προς αυτήν την κατεύθυνση βαδίζει και η Ισπανία.

Πρόσφατα, στελέχη του αρμόδιου υπουργείου (DGT / Directorate-General for Traffic) συναντήθηκαν με εκπροσώπους που έχουν άμεση σχέση με το ζήτημα και συζήτησαν δύο βασικά θέματα. Το ένα αφορούσε στην χρήση γιλέκων προστασίας με ενσωματωμένο αερόσακο και το άλλο στη χρήση γαντιών.

Στη μοτοσυκλετιστική κοινότητα επικρατεί ανησυχία ότι τα συστήματα που εφοδιάζονται με αερόσακο είναι πολύ πιθανό να γίνουν υποχρεωτικά, είτε πρόκειται για οδήγηση στο δρόμο είτε πρόκειται για οδήγηση στην πίστα, αλλά προς το παρόν δεν υπάρχει κάποια απόφαση.

Αυτό που προέκυψε από τη συνάντηση και θεωρείται δεδομένο πως θα εφαρμοστεί κάποια στιγμή, είναι η επιβολή της χρήσης γαντιών. Αν μη τι άλλο ενδιαφέρουσες εξελίξεις. Και καλό θα είναι κάποια στιγμή τόσο το θέμα της οδικής ασφάλειας όσο και του σωστού εξοπλισμού των αναβατών μοτοσυκλέτας να ανοίξουν και στη χώρα μας...

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.