Moto Guzzi Hadria: Ένα urban scrambler που βασίστηκε στο Bellagio

Η μεταμόρφωση


11.03.2021

Το 2007 η Moto Guzzi παρουσίασε στο κοινό την Bellagio 940, ένα cruiser με χαρακτηριστικά muscle bike που είχε ως στόχο να αποτελέσει το αντίπαλο δέος του Sportster της Harley Davidson

Το βάρος της ήταν στα 224 κιλά, ενώ ο 4βάλβιδος V-twin των 936 κ. εκ. απέδιδε 75 hp @ 7.200 σ.α.λ. και 78 Νm ροπής @ 6.700 σ.α.λ.Το αν κατάφερε να πετύχει το στόχο της, είναι άλλο θέμα, ωστόσο αποτέλεσε μια καλή βάση για custom παραλλαγές. Μια από τις πιο ενδιαφέρουσες προτάσεις είναι αυτή της Officine Rossopuro, που μετέτρεψε την Bellagio 940 του 2010 σε ένα πανέμορφο urban scrambler με την ονομασία Hadria. Το όνομα προέκυψε από την ομώνυμη ρωμαϊκή πόλη από την οποία πήρε το όνομά της Αδριατική θάλασσα, όπως εξηγεί ο επικεφαλής του οίκου, Filippo Barbacane.

«Η βασική ιδέα ήταν να δημιουργήσω μια μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να χρησιμοποιείται κάθε μέρα για οποιαδήποτε περίσταση», σημειώνει.Η σημαντικότερη αλλαγή που μεταμόρφωσε και το χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας είναι το νέο χειροποίητο ντεπόζιτο από αλουμίνιο. Η μεγάλη σέλα αντικαταστάθηκε από χειροποίητο μονόσελο στο τέλος του οποίου υπάρχει μια μικρή σχάρα για μεταφορά αντικειμένων.

Moto Guzzi Hadria 2

Μπροστά τοποθετήθηκε νέο upside-down πιρούνι της Marzocchi 50 mm, ενώ αναβαθμίστηκε το σύστημα πέδησης καθώς τοποθετήθηκαν δισκόφρενα (320 mm) και δαγκάνες Brembo Serie Oro. To πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας σηκώθηκε χάρη στο νέο μονό αμορτισέρ που τοποθετήθηκε.

Η συμβατική μπαταρία αντικαταστάθηκε με νέα, ιόντων-λιθίου, ενώ το εργοστασιακό σύστημα εξάτμισης έδωσε τη θέση του σε ένα της Mass Exhaust που καταλήγει σε μονό τελικό το οποίο βγαίνει προς τα πάνω. Αυτή ήταν και η μοναδική παρέμβαση που έγινε στο κομμάτι του κινητήρα.

Moto Guzzi Hadria 5

Στους νέους ακτινωτούς τροχούς από αλουμίνιο τοποθετήθηκαν λάστιχα Pirelli MT60, ενώ αντικαταστάθηκαν τόσο το τιμόνι όσο και τα ποδοστήρια. Το νέο στρογγυλό φωτιστικό σώμα LED που τοποθετήθηκε μπροστά όπως επίσης και το μικρό μασκάκι από αλουμίνιο αποτελούν την τελική πινελιά στην κατασκευή που ελάχιστα θυμίζει πλέον το μοντέλο παραγωγής.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.