Νεα Μοντελα

Indian eFTR Jr: Ηλεκτρικό flat track "τσέπης"

Για "ανήσυχους" πιτσιρικάδες


09.03.2021

Ένα νέο μοτοσυκλετάκι που προορίζεται για off-road χρήση από πιτσιρικάδες παρουσίασε η Indian. Πρόκειται για το FTR Jr, ένα αμιγώς ηλεκτρικό flat track το οποίο αντλεί την έμπνευσή του από το FTR750

Κείμενο: Μένιος Κατής

Το FTR Jr προορίζεται για χρήση από παιδιά ηλικίας από 8 ετών και πάνω που θέλουν να μυηθούν στον κόσμο των δύο τροχών, ενώ μπορεί να μεταφέρει αναβάτες βάρους έως και 79 κιλά. Όπως καταλαβαίνετε δεν περιορίζεται δηλαδή μόνο για χρήση από μικρούς οδηγούς...

Διαθέτει κανονικό γκάζι και δυο προγράμματα οδήγησης. Στο ένα η μέγιστη ταχύτητα δεν ξεπερνά τα 16 km/h με την αυτονομία να αρκεί για 140 λεπτά συνεχούς οδήγησης, ενώ στο δεύτερο η μέγιστη ταχύτητα αυξάνεται στα 25 km/h, γεγονός που έχει αντίκτυπο στην αυτονομία της μπαταρίας (γύρω στα 100 λεπτά συνεχούς οδήγησης).Σύμφωνα με την εταιρεία, για την πλήρη φόρτιση της μπαταρίας απαιτούνται 12 ώρες.

INDIAN E FTR JR 4

Από αισθητικής άποψης, το μικρό FTR δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον μεγάλο αδερφό. Διαθέτει ατσάλινο πλαίσιο και εφοδιάζεται με μονό αμορτισέρ πίσω, δύο δισκόφρενα -ένα εμπρός και ένα πίσω και μεταλλικά μαρσπιέ. Για τη μετάδοση χρησιμοποιείται αλυσίδα. το τιμόνι ρυθμίζεται αναλόγως με τις ανάγκες του αναβάτη. Ο κατασκευαστής έχει δώσει μεγάλη προσοχή στη λεπτομέρεια, γεγονός που αποδεικνύεται και από το διακοσμητικό σύστημα εξάτμισης με τα διπλά τελικά που θυμίζουν FTR750.

Το FTR Jr είναι διαθέσιμο μόνο για την αγορά των ΗΠΑ στην τιμή των 749,99 δολαρίων (περίπου 675 ευρώ).

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.