Νεα Μοντελα

Όλο και πιο κοντά στην Ευρώπη τα Honda H’ness CB350 και CB350RS

Αυτό αποκαλύπτουν πληροφορίες από την Ινδία


02.03.2021

Η HMSI (Honda Motorcycles and Scooter India), περιμένει την έγκριση της Honda για να αρχίσει να εξάγει τα δύο ρετρό μοντέλα στην ευρωπαϊκή αγορά

«Δεδομένου ότι τα μοντέλα πληρούν ήδη τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, υπάρχουν πολλές χώρες που θα μπορούσαν να εξαχθούν. Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με την Honda. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο.
«Προσπαθούμε να μειώσουμε την περίοδο αναμονής που υπάρχει, λόγω της μεγάλης ζήτηση. Πρόκειται για μοντέλα που κατασκευάζονται στην Ινδία και προορίζονται για όλο τον κόσμο. Μόλις πάρουμε την έγκριση από την Ιαπωνία, μπορούμε να ξεκινήσουμε τις εξαγωγές. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα και είμαστε αρκετά αισιόδοξοι », είπε ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing της HMSI, Yadvinder Singh Guleria.

Το H’ness 350 σε τρεις μήνες έχει πουλήσει περισσότερα από 10.000 αντίτυπα στην Ινδία.Παρά την νοσταλγική εμφάνισή της υιοθετεί πολλά μοντέρνα χαρακτηριστικά. Ο στρογγυλός προβολέας είναι LED . Απολύτως ταιριαστά τα στρογγυλά φλας με το πορτοκαλί κρύσταλλο. Μεγάλο τιμόνι με χρωμιομένους καθρέφτες, όπως άλλωστε είναι και τα φτερά. Ρεζερβουάρ σε σχήμα σταγόνας, δίχρωμο ή μονόχρωμο, ανάλογα με την έκδοση, αφού η “μεγαλειότητα” (Highness) διατίθεται σε δύο. Την DLX και την DLX Pro.

honda cb350rs 2021

Το κλασσικό ταχύμετρο ενσωματώνει μια μπλε οθόνη υγρών κρυστάλλων με αρκετές πληροφορίες. Το H'ness CB350 είναι εξοπλισμένο με το Honda Smartphone Voice Control System (HSVCS). Με το HSVCS, μπορείτε να συνδεθεί το smartphone με τη μοτοσυκλέτα και ο αναβάτης να αποκτήσει πρόσβαση σε λειτουργίες όπως πλοήγηση, μουσική, τηλεφωνικές κλήσεις και εισερχόμενα μηνύματα. Επιπλέον στον στάνταρ εξοπλισμό υπάρχει το Honda Selectable Torque Control (HSTC) και συμπλέκτης ολίσθησης.

Το νέο Honda H'ness CB350 τροφοδοτείται από μονοκύλινδρο, αερόψυκτο κινητήρα 348.36 κ.εκ. που παράγει 20.8 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 3kgm ροπής στις 3.000 σ.α.λ Το H'ness CB350 χρησιμοποιεί κιβώτιο ταχυτήτων 5 ταχυτήτων.

Το πλαίσιο χρησιμοποιείται για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Hοnda και είναι χαλύβδινο. Το H'ness CB350 χρησιμοποιεί δισκόφρενα 310 χλστ. μπροστά 240 χλστ. πίσω, με υποβοήθηση από δικάναλο ABS. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ. Τα ελαστικά του, έχουν διαστάσεις 100 / 90-19 μπροστά και 130 / 70-18 πίσω. Το H'ness CB350 διαθέτει ρεζερβουάρ 15 λίτρων και βάρος συγκράτησης 181 κιλών.

Αναμένονται εξελίξεις. Μείνετε συντονισμένοι.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.