Οι MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS στην υπηρεσία της ιταλικής αστυνομίας

Με νέα μοντέλα της MV Agusta εξοπλίζεται η αστυνομία στο Μιλάνο


05.02.2021

Μετά τις δύο Turismo Veloce και τις δύο Rivale που ήδη επιχειρούν, ο οίκος από το Varese παραχώρησε στις αρχές τέσσερις ειδικά διαμορφωμένες Turismo Veloce Lusso SCS

Κείμενο: Μένιος Κατής

Η παράδοση-παραλαβή πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση που έλαβε χώρα έξω από το κτίριο της αστυνομίας στο Μιλάνο, παρουσία του διοικητή Giuseppe Petronzi και του CEO της ιταλικής φίρμας, Timur Sardarov.

Διαβάστε το αφιέρωμα του 2WO στις αστυνομικές μοτοσυκλέτες

«Το να βλέπουμε τις μοτοσυκλέτες μας να χρησιμοποιούνται από την ιταλική αστυνομία και να επιχειρούν για την προστασία των πολιτών μας γεμίζει με υπερηφάνεια και ικανοποίηση», δήλωσε ο ισχυρός άνδρας της MV Agusta για να προσθέσει: «Κατασκευάζουμε μοτοσυκλέτες μοναδικής ομορφιάς και προηγμένης τεχνολογίας που εκτιμούν οι λάτρεις των δύο τροχών και οι συλλέκτες. Σήμερα, είμαστε υπερήφανοι που αυτή η τεχνολογία είναι πλέον στη διάθεση της αστυνομίας, η οποία διαθέτει εξαιρετικούς αναβάτες. Είμαστε σίγουροι ότι οι μοτοσυκλέτες μας είναι στα καλύτερα χέρια».

MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS 5

Tα νέα αποκτήματα της αστυνομίας τροφοδοτούνται με τον γνωστό τετράχρονο τρικύλινδρο κινητήρα 798 κ. εκ. που αποδίδει 110 hp @ 10.150 σ.α.λ. Οι συγκεκριμένες εκδόσεις (Turismo Veloce Lusso SCS) έρχονται με το σύστημα Smart Clutch System (SCS) που προσφέρει τη δυνατότητα ημιαυτόματης λειτουργίας του κιβωτίου ταχυτήτων.

Παράλληλα εξοπλίζονται με δύο πλαϊνές βαλίτσες συνολικής χωρητικότητας άνω των 60 λίτρων οι οποίες φιλοξενούν τον απαραίτητο εξοπλισμό για πρώτες βοήθειες καθώς επίσης και τα περίστροφα των αστυνομικών. Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης σύστημα πλοήγησης της Garmin, θερμαινόμενα γκριπς, Bluetooth Cruise control, αισθητήρας GPS και ρυθμιζόμενη ζελατίνα.

MV Agusta Turismo Veloce Lusso SCS 7

Η χωρητικότητα του ντεπόζιτου είναι 22 λίτρα, με την MV Agusta να υπόσχεται αυτονομία που ξεπερνά τα 300 χιλιόμετρα.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.