Akrapovič Racing Line (Carbon): Νέο σύστημα εξάτμισης για την Aprilia RS 660

Πληροί τις προδιαγραφές Euro5


28.01.2021

H Aprilia RS 660 αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα νέα μοντέλα της ιταλικής μάρκας

Κείμενο: Μένιος Κατής

Πρόκειται για μια supersport μοτοσυκλέτα μεσαίας κατηγορίας που τροφοδοτείται με 2κύλινδρο παράλληλο κινητήρα απόδοσης 100 ίππων @ 10.500 σ.α.λ. και 67 Nm @ 8.500 σ.α.λ. Στην Ιταλία, μάλιστα, έχει θεσπιστεί το RS 660 Trofeo που φιλοδοξεί να αναδείξει τους μελλοντικούς σταρ των αγώνων μοτοσυκλέτας.

Για τους λάτρεις των επιδόσεων, που επιθυμούν να αυξήσουν την απόδοση της ντίβας από το Noale χωρίς να χρειαστεί να παρέμβουν στον κινητήρα ή την ECU, η Akrapovič προσφέρει ένα νέο σύστημα εξάτμισης το οποίο ονομάζει Racing Line (Carbon).

Οι Σλοβένοι ισχυρίζονται ότι το νέο σύστημα είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να προσφέρει βελτιωμένες επιδόσεις σε όλο το φάσμα των στροφών. Παράλληλα, επειδή υπάρχουν και νόρμες που πρέπει να τηρούνται, το νέο προϊόν πληροί τις προδιαγραφές Euro 5, χωρίς να γίνονται υποχωρήσεις στον παραγόμενο ήχο που παραμένει απολαυστικός, σύμφωνα τουλάχιστον με την Akrapovič.

aprilia rs660 akrapovic 2

Το νέο σύστημα εξάτμισης Racing Line (Carbon) είναι κατασκευασμένο από υψηλής ποιότητας υλικά. Το εξωτερικό περίβλημα του σιγαστήρα είναι από ανθρακόνημα, ενώ για την κατασκευή του υπόλοιπου συστήματος έχει χρησιμοποιηθεί ανοξείδωτος χάλυβας υψηλής ποιότητας.

Με τη χρήση των συγκεκριμένων υλικών η Racing Line (Carbon) είναι κατά 0.4 κιλά ελαφρύτερη από το εργοστασιακό σύστημα, ενώ στον τομέα των επιδόσεων, οι συγκριτικές δοκιμές που πραγματοποίησε η Akrapovič στο δυναμόμετρο, έδειξαν πως το νέο προϊόν προσφέρει επιπλέον 2.4 ίππους @ 11.200 σ.α.λ. και 3.6 Nm ροπής @ 4.550 σ.α.λ.

Και όλα αυτά, όπως αναφέρει η εταιρεία, χωρίς να υπάρξει συμβιβασμός στο ηχητικό αποτέλεσμα, με το σύστημα να παράγει ένα βαθύ και πλήρως αγωνιστικό soundtrack που δημιουργεί την εντύπωση πως πρόκειται για μοτοσυκλέτα μεγαλύτερου κυβισμού.

Η τοποθέτηση του νέου συστήματος εξάτμισης Akrapovič Racing Line (Carbon) γίνεται πολύ εύκολα, ενώ όπως τονίζει η εταιρεία, δεν απαιτείται επαναπρογραμματισμός της ECU.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic
Το πλαίσιο αλλάζει, η εργονομία είναι διαφορετική, ο μονοκύλινδρος των 450 κ.εκ. βελτιώνεται. Το 450 Rally Replica 2025 είναι μια εντελώς νέα μοτοσυκλέτα ικανή να τα βγάλει πέρα με τα πιο απαιτητικά εδάφη
Ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο θα παρουσιάσει η ινδική εταιρεία σε λίγες ημέρες. Το μεγαλύτερο Pulsar της ιστορίας θα έχει κινητήρα 400 κ.εκ.

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.