Νεα Μοντελα

ΚΤΜ: Έρχονται τα 490

Θα πρέπει να περιμένουμε 2 χρόνια ακόμη


04.01.2021

O Stefan Pierer, διευθύνων σύμβουλος της αυστριακής εταιρείας, επιβεβαίωσε πως εξελίσσεται σε συνεργασία με την Bajaj, έναν δικύλινδρο κινητήρα 500 κ.εκ.

H γκάμα της KTM θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο με μοντέλα που θα τροφοδοτούνται από έναν νέο κινητήρα. Οι φήμες που υπήρχαν εδώ και καιρό επιβεβαιώθηκαν από τα πιο επίσημα χείλη. Από τον ίδιο τον Pierer σε συνέντευξη που παραχώρησε στον Alan Cathcart για το Motoring World.

Σε σχετική ερώτηση του δημοσιογράφου απάντησε πως η Bajaj θα κατασκευάσει τον πρώτο πολυκύλινδρο κινητηρά της ιστορίας της, ο οποίος εξελίσσεται στο κέντρο R&D της εταιρείας στην πόλη Pune, σε συνεργασία με μηχανικούς της KTM. Θα είναι δικύλινδρος σε σειρά και θα διαθέτει 500 κ.εκ. Ένα πολύ σημαντικό project το οποίο θα χρησιμοποιηθεί σε νέα μοντέλα που θα μπορούν να οδηγηθούν με άδεια οδήγησης Α2, ενώ στις εξελισσόμενες αγορές θα αποτελούν premium προϊόντα. Όλο το εγχείρημα είναι υπό εξέλιξη και μέχρι στιγμής δεν έχει αποφασιστεί που θα παράγεται η νέα γκάμα. Αυτό θα μπορούσε να γίνει και στην Κίνα, επειδή η συνεργασία με την CFMoto είναι εξαιρετική, σύμφωνα με τον Pierer.

Επίσημα δεν έχει αποκαλυφθεί καμία λεπτομέρεια για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου κινητήρα. Πιθανολογούμε πως θα αποδίδει σχεδόν 60 ίππους, για να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ των 43,5 ίππων του 390 και των 105 ίππων των 890.

Ο Pierer δήλωσε πως πρέπει να περιμένουμε δύο ακόμη χρόνια για να δούμε την πρώτη μοτοσυκλέτα αυτής της σειράς, όμως από εκεί και πέρα θα κατασκευαστούν πολλά μοντέλα της KTM και της Husqvarna που θα βασίζονται στον κινητήρα των 500 κ.εκ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.