Νεα Μοντελα

Moto Guzzi V7 2021: Με κινητήρα 850 κ.εκ.

Βελτιωμένο σε όλους τους τομείς


15.12.2020

Πάνω από πενήντα χρόνια μετά την παρουσίαση του πρώτου μοντέλου, η Moto Guzzi παρουσιάζει το V7 του 2021

H αρίθμηση που χαρακτήριζε τις διάφορες εκδόσεις του μοντέλου από το 2007, που επέστρεψε στην αγορά, δεν θα υφίστανται πλέον.

Στο V7 του 2021 χρησιμοποιείται ο κινητήρας του V85 TT. Επομένως μιλάμε για τον δικύλινδρο, εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών των 850 κ.εκ. Σε σύγκριση με τον προηγούμενο που διαθεται 744 κ.εκ., η ισχύς αυξάνεται κατά 25% και από 52 ίππους στις 6.200 σ.α.λ., φτάνει τους 65 στις 6.800 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή αυξάνεται επίσης. Από 6,1 kgm στις 4.250 σ.α.λ., ανέρχεται πλέον σε 7,4 kgm στις 5.000 σ.α.λ., με περισσότερη από το 80% να είναι διαθέσιμη από τις 3.000 σ.α.λ.. Νέες είναι οι εξατμίσεις.

moto guzzi v7 stone 2021 2

Το πλαίσιο έχει ενισχυθεί με την προσθήκη μεταλλικών μερών στην περιοχή του πιρουνιού, ενώ το ζευγάρι των αμορτισέρ διαθέτει μεγαλύτερη διαδρομή και μεγαλύτερη αντοχή. Νέας σχεδίασης είναι και η σέλα, όπως και τα μαρσπιέ του αναβάτη, το πίσω φτερό που είναι πιο κοντό και τα πλαϊνά πλαστικά. Μεγαλύτερα είναι τα τμήματα της τελικής μετάδοσης και φαρδύτερο το πίσω ελαστικό (150 /70).

moto guzzi v7 stone 2021 11

Το V7 2021 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις. Στη Stone οι ζάντες θα είναι μαύρες από χυτό αλουμίνιο, ο προβολέας νέας σχεδίασης, το πάνελ οργάνων πλήρως ψηφιακό, τα φωτιστικά σώματα LED και θα είναι διαθέσιμο σε τρεις ματ μονόχρωμους χρωματισμούς, Nero Ruvido, Azzurro Ghiaccio και Arancione Rame.

moto guzzi v7 special 2021 2

Το V7 Special, κρατάει το αναλογικό πάνελ οργάνων και τον κλασσικό προβολέα. Οι ζάντες θα είναι με ακτίνες και θα λείπουν οι φυσούνε από τα καλάμια του πιρουνιού. Θα κυκλοφορήσει σε Blu Formale και Grigio Casual.
Και οι δύο θα είναι διαθέσιμες και σε έκδοση για κατόχους άδειας οδήγησης Α2 και στον στάνταρ εξοπλισμό τους περιλαμβάνεται και traction control (MGCT) με δυνατότητα απενεργοποίησης.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Μετά από σχεδόν τρία χρόνια ήρθε η ώρα για την έκδοση παραγωγής του κινέζικου supersport
Η εταιρεία που ανήκει στην κινέζικη Zongshen, αποκάλυψε το AQS (Automatic Quick Shift) 401, ένα μοντέρνο Bobber με μια σημαντική ιδιαιτερότητα
Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.