Νεα Μοντελα

Daytona Maverick 500 2021: Με στόχο την κορυφή με τιμή που τα «σπάει»

Νέο Adventure μοντέλο με δικύλινδρο κινητήρα


12.12.2020

Η Daytona μας «συστήνει» το πρώτο της μοντέλο με δικύλινδρο κινητήρα, κορυφαία περιφερειακά και περιπετειώδη εμφάνιση

Το Maverick 500 εισβάλει στην ελληνική αγορά με «αφοπλιστική» τιμή, 5.895 ευρώ και 4 χρόνια εγγύηση.

Ακολουθεί η παρουσίαση του μοντέλου

Ευκολοδήγητη, φτιαγμένη για να σας ενθουσιάσει με την οδηγική της συμπεριφορά. Με υψηλής ποιότητας εξοπλισμό, θα λατρέψετε τις αποδράσεις που θα ζήσετε μαζί της. Απολαύστε την οδήγηση είτε σε on road είτε σε off road διαδρομές

Daytona Maverick 500 2021 5

FULL LED φωτισμός

Τα φωτιστικά σώματα είναι τύπου LED εντάσεως 2.5 φορές μεγαλύτερη από τα καθιερωμένα standards.

Αποτελείται από ένα περίτεχνο  φωτιστικό σώμα μπροστά, με διαιρούμενο προβολέα “πάνω-κάτω” και περιμετρικά σε αυτόν φώτα μέρας (DRL).

2 χαρακτηριστικά φωτιστικά τόξα ξεκινούν από τα επάνω άκρα και καταλήγουν στο κάτω τμήμα και στο κέντρο του φωτιστικού σώματος.

Daytona Maverick 500 2021 11

Αναρτήσεις KAYABA

Το σύστημα αναρτήσεων της MAVERICK 500 είναι της Kayaba (KYB) και είναι ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση.
Με ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41 χιλ και διαδρομής 195 χιλ εμπρός και μονό αμορτισέρ με μοχλικό πίσω.

Daytona Maverick 500 2021 15

Πέδηση με υπογραφή NISSIN

Η MAVERICK 500 εμπνέει σιγουριά στον αναβάτη με δύο κυματοειδείς δίσκους μεγάλης διαμέτρου – 300mm – εμπρός  και έναν κυματοειδή δίσκο 240mm πίσω.
Οι διπίστονες δαγκάνες σε κάθε δίσκο φέρουν την υπογραφή της NISSIN.
Το δικάναλο σύστημα ABS φέρει τρεις  επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας.

Daytona Maverick 500 2021 3

Κινητήρας Υψηλών Επιδόσεων

Στην καρδιά της MAVERICK 500 είναι ο δοκιμασμένος δικύλινδρος, υδρόψυκτος, 8-βαλβιδος, 6-τάχυτος κινητήρας της Loncin,
46 ίππων και μέγιστης ροπής 40.5 Nm.
Η τροφοδοσία της MAVERICK 500 γίνεται από το σώμα ηλεκτρονικού ψεκασμού της BOSCH.
Η μέση κατανάλωση της είναι μόλις 3,8 λίτρα ανά 100χλμ. όπου σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ προσφέρει αυτονομία που μπορεί να ξεπεράσει τα 500Km.

Daytona Maverick 500 2021 16

Τροχοί 19” | 17”

Οι ακτινωτές ζάντες φέρουν ειδική σχεδίαση για τη χρήση tubeless ελαστικών, με τις ακτίνες να εδράζονται περιφερειακά της ζάντας, στο χείλος του τροχού.
Τα Radial ελαστικά της Metzeler είναι της σειράς TOURANCE με πέλμα 30% off-road, 70% on road, διαστάσεων 110/80R19 μπροστά και 150/70R17 πίσω.

Ευκρινής LCD Οθόνη

Η MAVERICK 500, διαθέτει μεγάλο αναλογικό στροφόμετρο ενώ η μεγάλη LCD οθόνη παρέχει πλήθος ευανάγνωστων πληροφοριών.

Ολικός/Μερικός Χιλιομετρητής |Ένδειξη Σχέσης Ταχύτητας | Ρολόι | Ειδοποίησης Εισερχόμενης Κλήσης |Ειδοποίηση Συντήρησης | Δείκτης Θερμοκρασίας Ψυκτικού Υγρού Κινητήρα | Ένδειξη Λειτουργίας ABS | Ένδειξη Λειτουργίας Safe/Sport | Κατανάλωση | Υπολειπόμενη Αυτονομία | Αλτίμετρο

Daytona Maverick 500 2021 10

Εξοπλισμός

Ρυθμιζόμενη Ζελατίνα 2 Θέσεων

Πλαϊνά Προστατευτικά Κάγκελα

Αλουμινένια Προστατευτική Καρίνα Κινητήρα

Προστατευτικές Χούφτες

Διπλή θύρα USB & 12V Παροχή Ρεύματος

 Η MAVERICK 500 διαθέτει, κοντά στο τιμόνι, διπλή θύρα USB, για φόρτιση δύο συσκευών ταυτόχρονα και παροχή ρεύματος 12V 5A.

Daytona Maverick 500 2021 9

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 471cc
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 2 Παράλληλοι / 8
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI BOSCH
ΙΣΧΥΣ 46 ps/8500 rpm
ΡΟΠΗ 40.5 Nm/6500 rpm
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ 2 Κυματοειδείς Δίσκοι 300 mm με διπίστονες Δαγκάνες Nissin
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Κυματοειδής Δίσκος 240 mm με διπίστονη Δαγκάνα Nissin
ABS 2κάναλο με 3 επιλέξιμες ρυθμίσεις λειτουργίας
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ /ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) Ανεστραμμένο Πιρούνι KAYABA (195mm / Ø41mm)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΔΡΟΜΗ) Monoshock KAYABA (85mm)
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 110/80-19 Τubeless Radial METZELER
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 150/70-17 Τubeless Radial METZELER
ΜΕΤΑΔΟΣΗ 6 Ταχύτητες
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2200mm x 935mm x 1400mm
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 820mm
ΒΑΡΟΣ (ΚΕΝΗ) 178 kg
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ 20.0 lt
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 3.8 l/100km

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Η Suzuki συνεχίζει να εξελίσσει το μικρό supersport, που δυστυχώς παραμένει μακριά από εμάς
Η μάρκα που ανήκει στον όμιλο Keeway αναλαμβάνει (και συγχωνεύεται με) την ιστορική εταιρεία του Pesaro, η οποία έγινε διάσημη χάρη στις αγωνιστικές επιτυχίες της δεκαετίας του '70
Ένα από τα πρώτα μοντέλα της της MBP στην χώρα μας είναι το M502N που παρουσιάστηκε στο ελληνικό κοινό στην Έκθεση Μοτοσυκλέτας
Μια νέα roadster παρουσίασε η QJMOTOR στο ελληνικό κοινό, με το SRK 900 να σηματοδοτεί την νέα εποχή στις μοτοσυκλέτες της μάρκας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.