Millenials, smart phones, social media και Bajaj Dominar (Video)

Πρωτότυπη διαφημιστική καμπάνια


Γράφει ο Κώστας Ταρναβάς  //  09.10.2017

Σε μια πρωτότυπη και ασυνήθιστη διαφημιστική καμπάνια προχώρησε η Bajaj για να προωθήσει το Dominar 400


Σύμφωνα με έρευνες το 25% των millenials δηλαδή ανθρώπων που έχουν γεννηθεί από το 1980 έως το 2000, ασχολούνται με το smart phone τους περισσότερες από 5 ώρες την ημέρα ενώ το 50% τουλάχιστον 3. Ένας στους τέσσερις περισσότερες από 100 φορές την ημέρα «μπαίνει» στο κινητό του. Γι αυτό και οι διαφημίσεις smart phones έχουν γεμίσει κάθε μέσο. Νούμερα που σοκάρουν; Καθόλου. Απλά ρίξτε μια ματιά γύρω σας και σίγουρα θα πιστέψετε τα αποτελέσματα των ερευνών.


Οι εταιρείες μοτοσυκλετών προσπαθούν να προσεγγίσουν αυτό το κοινό. Παλιότερα ίσως να έφτανε μια «πρίζα» φόρτισης όμως τώρα δημιουργούνται και συνεχώς εξελίσσονται νέα λογισμικά που συνδέουν μια μοτοσυκλέτα ή ένα scooter με το smart phone του ιδιοκτήτη, ο οποίος έχει πρόσβαση και μπορεί να ρυθμίσει διάφορες λειτουργίες του δικύκλου του.


Η Ινδική Bajaj κάνει ένα βήμα παραπάνω και προσεγγίζει νέους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα social media με έναν πρωτότυπο τρόπο. Στην νέα διαφημιστική της καμπάνια συγκρίνει το Dominar 400 το οποίο είδαμε στην Ελλάδα πριν λίγες ημέρες στης «Ημέρες Μοτοσυκλέτας» με τα social media για να αναδείξει τα δυνατά του σημεία.


Η επιτάχυνση του Dominar συγκρίνετε με ένα tweet, η ευελιξία με την εναλλαγή φωτογραφιών σε ένα app γνωριμιών (!) ενώ κάνει photobombing σε μια selfie δοκιμάζοντας την αποτελεσματικότητα των φρένων του σε βρεγμένο μάλιστα οδόστρωμα.
Το video «Dominar vs Social Media Episode 1: Hyper-Performance vs Hyper Tweet» από τις 6 Οκτωβρίου που δημοσιεύτηκε έχει ξεπεράσει το 1,1 εκατομμύρια προβολές! «Βάζουμε το Dominar 400 στη δοκιμασία για να αποδείξουμε τις Hyper riding ικανότητες του απέναντι σε έναν αντίπαλο που είναι εξίσου γρήγορος και δυναμικός, όπως τα social media». Στο video η επιτάχυνση του Dominar 400 ανταγωνίζεται την πληκτρολόγηση ενός tweet από έναν netizen (citizen of the net). Ποιος θα νικήσει στο τέλος δείτε στο video...


Οι Ινδοί της Bajaj αν μη τι άλλο έχουν καταλάβει πως επιβάλεται προσελκύσουν νέους στη μοτοσυκλέτα και προσπαθούν να το κάνουν με έναν πρωτότυπο αλλά μέσα στο πνεύμα της εποχής τρόπο.

 

  

Η Βρετανική εταιρεία μέσω του κορυφαίου της café racer, Thruxton R, παρουσίασε την νέα σειρά μοντέλων της TFC (Triumph Factory Custom)
Το νέο Moto Guzzi V85 TT έρχεται στις παγκόσμιες αγορές, μεταξύ των πρώτων στην Βόρεια Αμερική όπου είναι ήδη δυνατή η κράτηση, με παράδοση προγραμματισμένη για το Μάιο
Η Triumph Factory Custom σειρά είναι γεγονός και στην παρουσίαση αυτής, η Βρετανική εταιρεία παρουσίασε το εκπληκτικό νέο Rocket III
Με ένα διαφημιστικό video με τίτλο “The world’s favourite Indian” η Bajaj παρουσίασε στην Ινδία το ανανεωμένο Dominar 400