Νεα Μοντελα

Honda CB1000R 2021: Σε δύο εκδόσεις (Video)

Με μικρές αλλαγές


11.11.2020

H ναυαρχίδα της σειράς Neo Sports Café διαφοροποιείται από το μοντέλο που είδαμε για πρώτη φορά το 2018

Οι αλλαγές στο CB1000R εντοπίζονται στους τομείς της τεχνολογίας και της εμφάνισης που έγινε περισσότερο επιθετική. Όπως αναμενόταν ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας είναι συμβατός με τις προδιαγραφές Euro5.
Το 2018 το μεγάλο γυμνό της Honda, αποτίναξε τον χαρακτήρα streetfighter και έγινε μια μοτοσυκλέτα που συνδυάζει στο μοντέρνο με το ρετρό. Αποτελεί την κορωνίδα των Neo Sports Café που η Honda διαθέτει ακόμη σε 125, 300 και 650 κ.εκ.

Εμφανισιακά οι αλλαγές είναι λίγες. Η πιο «τρανταχτή» είναι εμφάνιση του υποπλαίσιου, που έβγαλε από πάνω του τα πλαστικά που το κάλυπταν. Ο προβολέας είναι νέος, οι ζάντες διαθέτουν περισσότερα μπράτσα και τα αλουμινένια προστατευτικά του ψυγείου έχουν νέα σχεδίαση. Στην Black Edition κυριαρχεί παντού το μαύρο χρώμα, ενώ πάνω από τον προβολέα υπάρχει μια μικρή ζελατίνα. Το μεγαλύτερο νέο, το οποίο δεν αφορά μόνο την εμφάνιση, είναι η ύπαρξη μιας TFT οθόνης 5 ιντσών, που ενσωματώνει την τεχνολογία Honda Smartphone Voice Control που έχουμε δει ήδη στα νέα scooter της εταιρείας (Forza 750, Forza 350 και X-ADV).

314671 2021 HONDA CB1000R

Η τεχνολογία επιτρέπει στον αναβάτη μέσω της ενδοεπικοινωνίας του κράνους, με φωνητικές εντολές να ελέγχει σημαντικές λειτουργίες του smartphone τους, συμπεριλαμβανομένων κλήσεων, πλοήγησης, μουσικής και μηνυμάτων, μέσω μιας ειδικής εφαρμογής. Επιπλέον μπορεί να ελέγχει τις λειτουργίες και μέσω κουμπιών στο τιμόνι της μοτοσυκλέτας.

Τα πίσω φλάς του CB1000R διαθέτουν τη λειτουργία έκτακτης ανάγκης (ESS). Σε περίπτωση απότομου φρεναρίσματος αναβοσβήνουν προειδοποιώντας για κίνδυνο τα οχήματα που ακολουθούν. Το σύστημα απενεργοποιείται μόνο του, μέσω αισθητήρων που «διαβάζουν» την ταχύτητα και την κλίση της μοτοσυκλέτας.

Σύμφωνα με την Honda η μοτοσυκλέτα έχει κλίση προς τα εμπρός, ενισχύοντας έτσι το επιθετικό design, ενώ βάζει τον αναβάτη σε πιο σκυφτή θέση. Οι διαστάσεις και η γεωμετρία της μοτοσυκλέτας δεν έχει αλλάξει. Το μεταξόνιο είναι 1.455 χλστ. και το βάρος 212 κιλά. Η σέλα βρίσκεται στα 830 χλστ. Στις αναρτήσεις συναντάμε ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι Showa τεχνολογίας Separate Function Fork Big Piston Fork και αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας με προφόρτιση ελατηρίου και απόσβεση επαναφοράς.

313634 2021 HONDA CB1000R BLACK EDITION

Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 310 χλστ. μπροστά, με τετραέμβολες δαγκάνες ακτινικής στήριξης και έναν δίσκο 256 χλστ. πίσω, με διέμβολη δαγκάνα, που υποβοηθούνται από δικάναλο ABS.
Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας αποδίδει 143,4 ίππους στις 10.500 σ.α.λ. και 10,6 kgm ροπής τις 8.250 σ.α.λ. Καμία αλλαγή σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, παρ’ ότι στο νέο, το τετρακύλινδρο σύνολο πληροί τις προδιαγραφές Euro5. Για να γίνει αυτό, οι αισθητήρες «λάμδα» έχουν αντικατασταθεί με αισθητήρες Linear Air Flow (LAF).
Το Throttle By Wire (TBW) επιτρέπει στον αναβάτη τον μέγιστο έλεγχο του κινητήρα μέσω 3 προεπιλεγμένων τρόπων οδήγησης και 1 λειτουργίας USER, που διαχειρίζεται με κουμπιά από το αριστερό μέρος του τιμονιού και της οθόνης TFT.

314661 2021 HONDA CB1000R

Υπάρχουν 3 επίπεδα ισχύος κινητήρα (P), φρένου κινητήρα (EB) και Honda Selectable Torque Control (HSTC). Το HSTC μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί. Οι τρόποι οδήγησης προσφέρουν διαφορετικούς συνδυασμούς κάθε παραμέτρου.
Η λειτουργία RAIN χρησιμοποιεί τη χαμηλότερη ρύθμιση ισχύος, μεσαία λειτουργία φρένου κινητήρα ενώ το HSTC παρεμβαίνει στο μέγιστο βαθμό. Τα χαμηλότερα επίπεδα παροχής ισχύος και ροπής εστιάζονται στις 3 πρώτες ταχύτητες.
Η λειτουργία STANDARD παρέχει τη μεσαία ρύθμιση ισχύος, HSTC και φρένου κινητήρα. Ομαλοποιεί την παροχή ισχύος στην πρώτη και δεύτερη σχέση, και χρησιμοποιεί παροχή ισχύος ένα επίπεδο κάτω από την λειτουργία SPORT, με μειωμένη ροπή.
Το SPORT χρησιμοποιεί την υψηλότερη απόδοση ισχύος και τα χαμηλότερα επίπεδα φρένου κινητήρα και HSTC για, μέγιστη ροπή και ισχύ.
Η λειτουργία USER επιτρέπει στον αναβάτη να επιλέξει μεταξύ των 3 ρυθμίσεων για κάθε παράμετρο και να αποθηκεύσει την επιλογή του για μελλοντική χρήση.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.