Νεα Μοντελα

KTM 250 Adventure: Έρχεται και στην Ελλάδα

Και στην χώρα μας


22.09.2020

Μετά το 390, έρχεται και το μικρότερο Adventure

Οι αυστριακοί ακολουθούν την ίδια τακτική με τα “μικρά” Duke και RC. Μετά το 390, έβγαλαν στην παραγωγή και τις πιο low budget εκδόσεις με 250 κ.εκ. Οι μοτοσυκλέτες αυτές προορίζονταν κυρίως για την ινδική αγορά, αφού κατασκευάζονται εκεί, αλλά πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές ρύπων.

Το KTM 250 Adventute μοιάζει με το 390 και μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με αυτό. Το ρεζερβουάρ και τα πλαστικά είναι ολόιδια, με τις χρωματικές επιλογές να είναι διαφορετικές. Αυτό που θα προδίδει ότι είναι 250 είναι ο προβολέας αλογόνου που έχει χρησιμοποιηθεί αντί του LED, προφανώς για να ρίξει το κόστος.

Το πλαίσιο, το υποπλαίσιο και οι αλουμινένιοι τροχοί είναι επίσης κοινά. Οι διαστάσεις των τροχών είναι 100/90-19 και 130/80-17, αλλά τα ελαστικά του 250 είναι τα MRF Mogrip Meteor FM2, ενώ στο 390 τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι της Continental.

ktm 250 adventure 2020 2

Οι αναρτήσεις προέρχονται από την WP αλλά το πιρούνι των 43 χλστ. δεν διαθέτει ρυθμίσεις, και το αμορτισέρ της ίδιας εταιρείας ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου. Οι διαδρομές είναι ίδιες με του 390, 170 χλστ. μπροστά και 177 χλστ. πίσω.

Το 250 Adventure είναι εξοπλισμένο με off road ABS και με την οθόνη TFT του 390 Duke. Ο κινητήρας προέρχεται από το 250 Duke. Διαθέτει 248,8 κ.εκ., είναι υγρόψυκτος, μονοκύλινδρος και παράγει 30 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και 2,4 kgm ροπής στις 7.250 σ.α.λ.

Το μοντέλο αναμένεται στην χώρα μας, σε τιμή έκπληξη...

 

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Με εμφάνιση εμπνευσμένη από την σειρά «Μ» οι δύο εκδόσεις παρουσιάστηκαν στην έκθεση Salon du 2 Roues της Λυών
Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.