Regina HPE: Τέλος λίπανση και τέντωμα

Διαθέσιμη από τον Ιανουάριο του ‘21


18.09.2020

Πολλοί είναι αυτοί που ονειρεύονταν μια αλυσίδα για την μοτοσυκλέτα τους που δεν θα χρειαζόταν λίπανση. Η Regina κάνει το όνειρο πραγματικότητα

Παρουσίασε την High Performance Endurance και στην πραγματικότητα είναι ο κατασκευαστής της M-Endurance που παρουσιάστηκε από την BMW Motorrad πριν από λίγες ημέρες.

Η HPE δεν χρειάζεται ούτε λίπανση αλλά ούτε και τέντωμα. Όπως οι προηγούμενες αλυσίδες X-ring, η HPE έχει μόνιμη πλήρωση λιπαντικού ανάμεσα στα κυλινδράκια και τα τσιμουχάκια. Αυτό που είναι εντελώς νέο, ωστόσο, είναι ότι η μέχρι πρότινος απαραίτητη προσθήκη λιπαντικού για τα κυλινδράκια, γνωστή και ως ‘λίπανση της αλυσίδας’ δεν είναι πλέον απαραίτητη, ούτε χρειάζεται τακτικό τέντωμα εξαιτίας της φθοράς.

Αυτό το τεράστιο πλεονέκτημα επιτεύχθηκε με τη χρήση ενός νέου υλικού επίστρωσης για τα κυλινδράκια που ονομάζεται τετραεδρικός άμορφος άνθρακας (ta-C), ευρέως γνωστό ως βιομηχανικό διαμάντι. Χαρακτηριζόμενο από εξαιρετική σκληρότητα και αντοχή, κατατάσσεται ανάμεσα στο DLC (Diamond Like Carbon) και το καθαρό διαμάντι. Αντίθετα με τις μεταλλικές επιφάνειες που χρησιμοποιούνταν μέχρι σήμερα, η επίστρωση με το βιομηχανικό διαμάντι ta-C δεν φθείρεται ενώ ταυτόχρονα προσφέρει πολύ μειωμένο συντελεστή τριβής.

Χάρη στις εξαιρετικές ιδιότητες ξηρής λίπανσης και την εξάλειψη της φθοράς, τα επικαλυμμένα με ta-C κυλινδράκια της αλυσίδας δεν χρειάζονται εργασίες συντήρησης, προσφέροντας στους αναβάτες το ίδιο επίπεδο άνεσης με ένα άξονα τελικής μετάδοσης. Περιλαμβάνονται όλες οι εργασίες καθαρισμού που είναι αναπόφευκτες σε μία συμβατική αλυσίδα εξαιτίας των κηλίδων από το λιπαντικό. Κατά συνέπεια, η αλυσίδα HPE είναι επίσης εξαιρετικά φιλική προς το περιβάλλον.

Η Regina ανακοίνωσε πως θα είναι διαθέσιμη για αρκετές μοτοσυκλέτες από τον Ιανουάριο του 2021.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.