Νεα Μοντελα

Ducati Monster 2021: Υπάρχει και χωρίς πλαίσιο χωροδικτύωμα

Με πλαίσιο μονοκόκ αλουμινίου


16.09.2020

Η ιταλική εταιρεία προχωράει σε ριζική ανανέωση του θρυλικού της naked

Είναι αναμφισβήτητο ότι η Ducati είναι μια εταιρεία που αναζητά πάντα νέες ή εναλλακτικές τεχνικές λύσεις και ότι στο DNA της έχει σπορ γονίδια. Αυτοί είναι οι παράγοντες που την κάνουν σήμερα, μια από τις πιο δημοφιλείς εταιρείες μοτοσυκλετών.

Μεταξύ των «καινοτομιών» που πρότεινε τα τελευταία χρόνια είναι το πλαίσιο monocoque , το οποίο αναπτύχθηκε αρχικά για το MotoGP (και αργότερα εγκαταλείφθηκε υπέρ μιας πιο συμβατικής λύσης) και έπειτα εισήχθη στον κόσμο των μοντέλων παραγωγής.
Η οικογένεια Panigale αποτελεί την η αιχμή του δόρατος της «συλλογής» της Ducati. Αλλά τώρα, οι πληροφορίες που υπάρχουν αναφέρουν πως ακόμη και το Monster, το μοντέλο που σηματοδότησε την αναγέννηση της εταιρείας του Borgo Panigalei το 1993, θα έχει πλαίσιο, το οποίο θα “αγκαλιάζει” τους δύο κυλίνδρους από πάνω χωρίς να εκτείνεται. μέχρι τον άξονα του ψαλιδιού, χρησιμοποιώντας τον κινητήρα ως “ενεργό” στοιχείo του.

Βλέποντας τις εικόνες που δημοσιεύονται σε ξένους ιστότοπους (συμπεριλαμβανομένων των motorradonline.de και motoryclenews.com), φαίνεται πλέον πως το καθιερωμένο χαλύβδινο χωροδικτύωμα δίνει τη θέση του στο το πλαίσιο αλουμινίου που θα περάσει πάνω από τις κυλινδροκεφαλές και θα συνδυαστεί με ένα αφαιρούμενο υποπλαίσιο και ένα συμβατικό ψαλίδι ψαλίδι αντί του μονόμπρτασου, που χρησιμοποιείται σε κάποια μοντέλα της σειράς με τον κινητήρα των 1200 κ.εκ.

Δεδομένου ότι σίγουρα θα αλλάξει το Mosnter, απομένει να μάθουμε ποιος κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί. Θα χρηισμοποιηθούν ο δικύλινδρος των 937 κ.εκ. του Supersport ή ο 955 του Panigale V2; Φαίνεται πιθανό ότι ο 821 "αποσύρεται" λόγω Euro 5
Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι ο σχεδιασμός θα αλλάξει και θα γίνει πιο μοντέρνος. Μια τάση που έχουμε ήδη δει στις πιο πρόσφατες εκδόσεις, αλλά τώρα με το νέο πλαίσιο φαίνεται ακόμη πιο ξεκάθαρο.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.