Νεα Μοντελα

Bimota Tesi H2: Ιπποδύναμη και τιμή

239 ίπποι, 64.000 ευρώ


11.09.2020

Η αναγεννημένη Bimota επανέρχεται στο προσκήνιο με μια από τις πιο προηγμένες τεχνολογικά μοτοσυκλέτες παραγωγής

Το πρωτότυπο Tesi H2 έκανε την εμφάνιση του τον περασμένο Νοέμβριο στην EICMA. Ο μοτοσυκλετιστικός κόσμος έμεινε άφωνος στη θέα του project που ήταν ο πρώτος καρπός της συνεργασίας των Ιταλών με την Kawasaki η οποία εξαγόρασε το 49% της μάρκας.

Οι περισσότεροι πίστεψαν πως πρόκειται για ένα πρωτότυπο που δεν θα έμπαινε ποτέ στην παραγωγή. Η μοτοσυκλέτα ήταν βασισμένη στο υπερτροφοδοτούμενο Kawasaki Ninja H2. Πολύ γρήγορα όμως ανακοινώθηκε πως πρόκειται για μοντέλο που θα το δούμε στο δρόμο και πολύ σύντομα μάλιστα.

Bimota Tesi H2 production 3

Από τις αρχές του 2020 έχουν διαρρεύσει δοκιμές εξέλιξης του Tesi H2, χωρίς να έχει αλλάξει καθόλου από την μοτοσυκλέτα της EICMA. Εκτός από τον πανίσχυρο, τετρακύλινδρο της Kawasaki το Tesi H2 θα χρησιμοποιούσε και το πρωτοποριακό σύστημα διεύθυνσης – ανάρτησης hub steering.

Δέκα σχεδόν μήνες μετά η έκδοση παραγωγής παρουσιάστηκε με όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την τιμή του να δίνονται στην δημοσιότητα. Η ισχύς του κινητήρα είναι 228 ίπποι στις 11.500 σ.α.λ. και με την χρήση ram air αυξάνεται στους 239 ίππους. Η ροπή ανέρχεται στα 14,4 kgm στις 11.000 σ.α.λ. Το βάρος της μοτοσυκλέτας χωρίς υγρά είναι 207 κιλά. Το μεταξόνιο 1.445 χλστ.

Η μοτοσυκλέτα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Bimota στο Rimini και θα παραχθεί σε 250 αντίτυπα. Θα είναι διαθέσιμη από την 1η Οκτωβρίου και μπορεί να παραγγελθεί διαδικτυακά. Όσοι θελήσουν να την αποκτήσουν θα πρέπει να δαπανήσουν 64.000 ευρώ.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To KLR 650 πρωτοκυκλοφόρισε το 1987. Η δεύτερη γενιά του ήρθε το 2008 και το 2018 σταμάτησε η παραγωγή του. Από το 2021 όμως η εταιρεία του Akashi το επανέφερε στην γκάμα της εταιρείας στις Η.Π.Α.
Μπερδευτήκαμε… κοιτάζοντας τις εικόνες νομίζαμε πως πρόκειται για Triumph, όμως προέρχεται από την Κίνα και είναι μοντέλο της Regnancy
Η Cyclone παρότι δεν έχει αρχίσει να δραστηριοποιείται έντονα στην Ευρώπη μας απασχολεί συνεχώς εξαιτίας των πολύ ενδιαφέροντων μοντέλων της
Παρουσιάστηκαν τον περασμένο Οκτώβριο αλλά ακόμα η Kawasaki δεν έχει δώσει στην δημοσιότητα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αυτά είναι όσα ξέρουμε για τα "δίδυμα" modern classic

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.