Νεα Μοντελα

Η KTM έχει μεγάλα σχέδια για την ηλεκτροκίνηση

Ξεκίνησε τo project Emotion


28.07.2020

Πριν από ένα περίπου χρόνο είχε γίνει γνωστή η πρόθεση της KTM να κατασκευάσει ηλεκτρικά δίκυκλα. Τον περασμένο Μάρτιο, μαζί με την Bajaj και έντεκα εταίρους από τη βιομηχανία και την επιστήμη, ξεκίνησε το project Emotion, που δείχνει το αυξημένο ενδιαφέρον της αυστριακής εταιρείας για τον τομέα της ηλεκτροκίνησης

Η κοινοπραξία αποτελείται από το AIT Austrian Institute of Technology GmbH, KTM Technologies GmbH, Kiska GmbH, KTM AG, WIVW Würzburger Institut für Verkehrswissenschaften GmbH , Salzburg Research Forschungsgesellschaft mbH, FH Upper Austria Research and Development GmbH, Numerica GmbH & Co KG, Graz University of Technology (Institute for Durability and Rail Vehicle Technology), Daxner & Merl GmbH και Kobleder GmbH.

Η νέα ηλεκτρική πλατφόρμα αφορά την κατασκευή ηλεκτρικών scooter, ποδηλάτων και τρίκυκλων οχημάτων. Σύμφωνα με το γερμανικό Motorrad, που επικαλείται πληροφορίες από την Bajaj, τα πρώτα δίκυκλα θα κυκλοφορήσουν στην Ινδία το 2022.

Το project Emotion θα έχει διάρκεια 36 μηνών και το ποσό που θα δαπανηθεί θα φτάσει τα 6,3 εκατομμύρια ευρώ. Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια προσαρμόσιμη πλατφόρμα που θα συνδυάζεται με ηλεκτρικούς κινητήρες και μπαταρίες. Θα χρησιμοποιηθούν όσο το δυνατόν ελαφρύτερα υλικά και θα εξελιχθούν νέοι φορτιστές και συστήματα επικοινωνίας και πληροφοριών.

Ένα πρώτο σκίτσο δημιουργήθηκε από το Kiska studio με σκοπό να μας δείξει την γενικότερη κατεύθυνση του project.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


Οι κύριοι οργανισμοί που εκπροσωπούν τόσο τους αναβάτες όσο και τη βιομηχανία μοτοσυκλετών (ACEM, FEMA, FIM) γιορτάζουν από κοινού την Ημέρα της Ευρώπης ξεκινώντας ένα μανιφέστο που απευθύνεται στους Ευρωπαίους ηγέτες
Παρουσιάστηκε το δεύτερο 400άρι της μάρκας που διατηρεί τον σχεδιαστικό χαρακτήρα της σειράς Pulsar και χρησιμοποιεί τον κινητήρα του Dominar
Δεκαπέντε χρόνια μετά το θρυλικό RC8, η Αυστριακή εταιρεία αξιοποιώντας στο έπακρο την τεχνογνωσία από το MotoGP επιστρέφει στην κατηγορία των supersport με ένα RC που «παίρνει δύναμη» από τον εν σειρά δικύλινδρο LC8c των 128 ίππων
Με πολλά νέα χαρακτηριστικά θα αποτελέσει την εξέλιξη των Pulsar, των δημοφιλέστερων μοντέλων της ινδικής εταιρείας

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.