Νεα Μοντελα

BMW S 1000 R: Θα μπορούσε να ήταν έτσι

Με τον κινητήρα του S 1000 RR και νέα εμφάνιση


19.06.2020

Αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία δεν αποτελεί διαρροή από το R&D της BMW, αλλά για μια μοτοσυκλέτα που σχεδιάστηκε σε υπολογιστή από τον Remi Darodes του MotoStation

Χωρίς να υπάρχει επίσημη πληροφόρηση από την BMW Motorrad και κατασκοπικές φωτογραφίες σε ιστοσελίδες και περιοδικά, όλοι υποψιαζόμαστε πως οι Γερμανοί ετοιμάζουν νέο supernaked, για να μπορούν να σταθούν επάξια δίπλα στον συνεχώς αυξανόμενο ανταγωνισμό της κατηγορίας. Aprilia Tuono V4, Ducati Streetfighter V4, Kawasaki ZH2, KTM Super Duke R, έχουν ξεφύγει από το πολύ καλό αλλά γερασμένο S 1000 R.

Την τελευταία φορά που είδαμε οποιαδήποτε τεχνική εξέλιξη για το μοντέλο ήταν πριν από το 2013. Μετά από αυτό, η BMW αναβάθμισε την μοτοσυκλέτα της κυρίως αισθητικά. Ο τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας του S 1000 R αποδίδει 165 ίππους.

Εάν η νέα γενιά έρθει το 2021 ο κινητήρας του θα πρέπει να πληροί τις προδιαγραφές Euro5. Η BMW εξοπλίζει το νέο S 1000 XR με μια προσαρμοσμένη έκδοση του κινητήρα του superbike S 1000 RR. Έτσι, ο νέος κινητήρας για το S1000R θα μπορούσε να διαθέτει περίπου 200 ίππους για να μπορεί να σταθεί απέναντι στους ανταγωνιστές του.

Είναι σχεδόν βέβαιο πως θα είναι εξοπλισμένο με αναβαθμισμένο πακέτο ηλεκτρονικών με νέες μονάδες ICU και ECU, cornering ABS, traction control, wheelie controlτον και πολλά ακόμη βοηθήματα που θα κάνουν την οδήγησή του απολαυστική.

Το πλαίσιο θα είναι και αυτό νέο ακολουθώντας τα πρότυπα των S 1000 XR και S 1000 RR.

Google News Ακολουθήστε το 2WO.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα για την μοτοσυκλέτα από την Ελλάδα και τον κόσμο.


To Kove Maverick 510X βρίσκεται ήδη στην χώρα μας με αναβαθμισμένο κινητήρα, πιο πλούσιο εξοπλισμό και τιμή κάτω από 6.000€
Το νέο ADV scooter της Thrust Motor, εντυπωσιάζει με την επιβλητική του σχεδίαση και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που υπόσχονται να προσφέρους ευκολία στις αστικές διαδρομές
Με μια κίνηση που αναμενόταν, αλλά τώρα γίνεται επίσημη, η BMW κλείνει το κεφάλαιο των μονοκύλινδρων G 310 και στρέφεται ολοκληρωτικά σε νέα, ισχυρότερα δικύλινδρα
Η BMW συνεχίζει τη μακρόχρονη παράδοση της σειράς RT, παρουσιάζοντας μια μοτοσυκλέτα ικανή να κάνει με άνεση τον γύρο του κόσμου

Με την περιήγησή σας στο 2wo.gr συμφωνείτε στην αποδοχή των cookies. Ενημερωθείτε για τις κατηγορίες cookies που χρησιμοποιούμε, πως λειτουργούν και πως μπορείτε να τα απενεργοποιήσετε από την Πολιτική Διαχείρισης Cookies.